Els alumnes de l’Aula Oberta continuen els treballs de restauració. Ara estan centrats en les parets de l’interior de La Gastroneta.
Els alumnes de l’Aula Oberta continuen els treballs de restauració. Ara estan centrats en les parets de l’interior de La Gastroneta.
El professorat del departament d’anglès que participa a la formació Avancem ha elaborat unes seqüències didàctiques perquè els alumnes de 1r d’ESO treballin el text instructiu i creïn un producte final amb un tema comú: La Gastroneta, tasta-la!
El departament de català ha treballat el text instructiu a través de la creació d’un pòster informatiu per promocionar els hàbits saludables.
Pel que fa als objectius d’aprenentatge, en acabar la unitat l’alumnat ha de ser capaç de…
Vegeu alguns dels bonics pòsters que han realitzat!
El professorat que participa en la formació Avancem ha elaborat unes seqüències didàctiques perquè els alumnes de 1r d’ESO treballin el text instructiu i creïn un producte final en català, castellà i anglès amb un tema comú: La Gastroneta, tasta-la!
El departament de castellà ha treballat el text instructiu a través de receptes saludables de diverses comunitats autònomes i l’alumnat, individualment, ha creat una presentació powerpoint, que ha exposat a la resta de companys.
Pel que fa als objectius d’aprenentatge, en acabar la unitat l’alumnat ha de ser capaç de…
En la formació Avancem del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, un dels objectius és adquirir coneixement i estratègies per al disseny i la implementació de seqüències didàctiques competencials i de projectes de comunicació integrats.
El professorat que hi participa ha elaborat unes seqüències didàctiques perquè els alumnes de 1r d’ESO treballin el text instructiu i creïn un producte final en català, castellà i anglès amb un tema comú: La Gastroneta, tasta-la!
El departament de català ha treballat el text instructiu a través de la publicitat i l’alumnat ha creat unes píndoles audiovisuals.
Pel que fa als objectius d’aprenentatge, en acabar la unitat l’alumnat ha de ser capaç de…
Ve’t aquí algunes de les píndoles audiovisuals, realitzades pels alumnes!
Els alumnes de l’optativa d’Economia i empresa de 4t d’ESO han estat elaborant mapes d’empatia dels futurs consumidors de La Gastroneta.
Què és una mapa d’empatia?
Una mapa d’empatia es tracta d’una eina que consisteix en posar-se en el lloc del consumidor amb l’objectiu d’identificar les característiques que ens permetin ajustar un producte a les necessitats o interessos dels clients.
Es tracta de conèixer del consumidor:
I també:
Deixar anar la imaginació ha estat la proposta que se’ls ha demanat als alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO.
Els alumnes s’han imaginat els colors de La Gastroneta i aquí tenim alguns dels resultats.
Els alumnes de 4t d’ESO d’Economia i empresa han elaborat una rigurosa enquesta per analitzar el comportament de consum, que estan passant a tot l’alumnat del centre.
Algunes de les preguntes són:
Quin goig que fa la Gastroneta amb la finestreta i el taullell preparats per atendre els clients de La Plana!
El pati de l’Institut La Plana està concebut com un espai educatiu, ja que ofereix multitud de possibilitats d’aprenentatge:
La Gastroneta és un projecte, que ajuda positivament al desenvolupament d’aquests objectius.
Un cop reparada la Gastroneta, els alumnes de l’Aula Oberta comencen a dissenyar la cuina.
Primer fan l’estudi de la distribució de l’espai disponible, perquè esdevingui una cuina organitzada i funcional. En aquest estudi cal pensar on aniran els armaris, mobles, electrodomèstics, instal·lacions de llum i aigua… a través de la realització d’un plànol.