Mapa d’empatia

Els alumnes de l’optativa d’Economia i empresa de 4t d’ESO han estat elaborant mapes d’empatia dels futurs consumidors de La Gastroneta.

    

Què és una mapa d’empatia?

Una mapa d’empatia es tracta d’una eina que consisteix en posar-se en el lloc del consumidor amb l’objectiu d’identificar les característiques que ens permetin ajustar un producte a les necessitats o interessos dels clients.

Es tracta de conèixer del consumidor:

  • Què sent? Com és l’entorn? Com són els seus amics? Què és el més comú en el seu quotidià?
  • Què escolta? Quines persones o idees l’influencien? Quin són els seus ídols? Quines són les seves marques preferides? Quins productes de comunicació consumeix?
  • Què pensa? Com a persona quina relació té amb el món? Quines són les seves preocupacions? Quins són els seus somnis?
  • Què parla i fa? De quines coses parla? Com actua? Quins són les seves aficions?

I també:

  • Quin són els seus dolors? De què té por? Quines són les seves frustracions? Quins obstacles ha de passar per aconseguir els seus desitjos?
  • Quins són les seves necessitats? Què és l’èxit? A on pretén arribar? Què acabaria amb els seus problemes?
Aquest article ha estat publicat en Economia, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *