Píndoles audiovisuals en català

En la formació  Avancem del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, un dels objectius és adquirir coneixement i estratègies per al disseny i la implementació de seqüències didàctiques competencials i de projectes de comunicació integrats.

El professorat que hi participa ha elaborat unes seqüències didàctiques perquè els alumnes de 1r d’ESO treballin el text instructiu i creïn un producte final en català, castellà i anglès amb un tema comú: La Gastroneta, tasta-la!

El departament de català ha treballat el text instructiu a través de la publicitat i l’alumnat ha creat unes píndoles audiovisuals.

Pel que fa als objectius d’aprenentatge, en acabar la unitat l’alumnat ha de ser capaç de…

  • Identificar i produir textos instructius i persuasius a través de la publicitat.
  • Produir missatges per captar l’atenció del destinatari a través de l’ús del llenguatge metafòric i el sentit figurat.
  • Aconseguir crear contingut audiovisual per promocionar la gastroneta.
  • Expressar-se oralment amb una correcta dicció i correcció.

Ve’t aquí algunes de les píndoles audiovisuals, realitzades pels alumnes!

Aquest article ha estat publicat en General, Llengües. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *