Aquesta setmana els nens i nens de 1r i 2n han acabat la segona ronda d’experiments! Aquests han tractat sobre el cos humà: aparell circulatori, locomotor i respiratori.
Han gaudit molt tocant, provant, vivenciant el seu aprenentatge! FOTOS
Aquesta setmana els nens i nens de 1r i 2n han acabat la segona ronda d’experiments! Aquests han tractat sobre el cos humà: aparell circulatori, locomotor i respiratori.
Han gaudit molt tocant, provant, vivenciant el seu aprenentatge! FOTOS
A la sortida de la tardor ens ho vam passar super bé a més d´aprendre a analitzar i observar l´entorn més proper.
A la classe dels elefants els nens i nenes de 4 anys han utilitzat els llapis i les pintures de la PDI per decorar les fotografíes d’uns elefants que estaven molt avorrits.

Ho han fet per equips, el taronja i el groc. Uns han pensat que pobres elefants estàven molt sols i que faltava el papa i herbes i arbres,… (l’equip groc) i l’altre equip (el taronja) ha cregut que devien de tenir gana i per això els hi han posat una palmera de plàtans, una pomera amb pomes i molta herba i fulles per menjar.

Aquí teniu el resultat i més imatges del procès!!!
Tot canvi requereix el seu temps d’adaptació i començar l’escola és un canvi molt important pels infants, pares i mestres.
ENDEVANT HO ESTEM FENT MOLT BÉ!!!
FOTOS

El dijous vam anar al camp més proper a l’escola per veure els canvis d’estació. Amb els sentits vam olorar escoltar, tocar i veure els canvis de la tardor i després fins i tot vam jugar amb ella: amb les fulles caigudes, amb els arbres, …
( Fotos)
A la classe dels pandes, hem treballat de forma col·laborativa amb les Beebot. Uns robots que ens van molt bé per aprendre les bases de la programació informàtica.
Aquest cop teníem el repte de trobar la mateixa hora al rellotge digital i al rellotge analògic. La Beedot era la nostra aliada. Ha estat molt divertit i hem aprés molt!!

A cicle mitjà ens introduïm a la programació de forma lúdica amb les aplicacions Lightbot i Studio Code. Són activitats motivadores i progressives i treballem conceptes com la seqüenciació, els bucles, l’assaig-error …

Els alumnes de EI5, 1r i 2n han preparat un esmorzar saludable, l’objectiu principal era conscienciar als nostres alumnes sobre la importància d’una alimentació saludable i variada. I que tot això plegat pot ser molt divertit, han fet suc de taronja, han pelat fruites, han posat melmelada i han sucat tomàquet al pa. Han pogut observar, tocar, tastar i experimentar amb els aliments.
Aquí us deixem una mostra de les activitats: fotos
Aquest curs hem estat buscant un nom per la nostra classe, i aquest nom ha estat ELS ROBOTS. Començem una emocionant experiència investigant sobre al fascinant món dels robots. Aquests primers dies hem conegut alguns robots que viuen a l’espai. Segur que aprenem moltes coses junts.
Els nens i nenes de 2n ja fa un dies que han escollit el nom de la classe. Aquest curs serem els “Pandes”. Hem parlat de les coses que sabíem i de les que volíem saber, hem investigat i em dibuixat pandes. Aquí us deixem una mostra.
El nens i nenes de primer i segon realiitzem junts diferents experiments. Aquí teniu un petit tastet dels resultats, ha estat una experiència molt enriquidora. Hem començat a fer experiments sobre els sentits.

Després de tres anys de la gran poda que li vam fer al Magraner, aquest any ha tornar a fer magranes i els nens i nenes de la classe dels elefants les hem estat observant.
Primer pensàvem que eren pomes, després vam veure una que estaba oberta i que per dins era vermella,… ja no vam poder esperar més, i amb una escala i amb molt de compte vam agafar la oberta i una altra de tancada i les hem estudiat a fons.
La oberta tenia formigues i pugó que vam veure amb les lupes i després la vam rentar molt bé abans de tocar-la.
Amb les lupes vam jugar a veure més coses del pati!!!
A la clase durant uns dies, hem estat treballant amb elles!
(Fotos)
[youtube]https://youtu.be/06w2y4EuimE [/youtube]
Els nens i nenes de EI4 ja no son els més petits de l’escola, ni tampoc els més baixets, per això han triat els ELEFANTS com a nom de la classe, perque diuen: “ara som GRANS” “i FORTS”. Esperem que també tinguin altres qualitats d’aquests enormes animals com la tranquil.litat i la paciencia!!!

Avui els nens i nenes de 6è han finalitzat el projecte del graffiti que van començar el curs passat. Ha estat un llarg camí però molt satisfactori. Us animem a venir a l’escola a veure’l, esteu convidats!!!!


Avui els nens i nenes del Gassó hem reflexionat sobre el canvi climàtic i la destrucció evident de la Terra provocada exclusivament per l´èsser humà.
Aquest és el nostre granet de sorra per la causa!

Ja hem decorat la nostra porta.
Us agraden els nostres gats i gates??

Us desitgem un bon inici de curs, els espais de l’escola s’han recarregat de bones energies i auguris per començar el 2019-2020.
Esperem que aquest curs vingui carregat d’interessants i brillants aprenentatges, reptes, il·lusions i emocions!
Ja podeu consultar el calendari del proper curs 2019-2020
calendari-curs-2019-2020
L´últim dia del curs, vam anar des de 1r fins a 6è a fer una gimcana al parc dels militars. Vam estar super bé i vam gaudir molt fent aquestes activitats.
Aquí tenim les nostres fotos.
BON ESTIU 🙂
Avui que és l’últim dia de curs ens hem acomiadat amb jocs d’aigua.
Aquí podeu veure que bé ens ho hem passat !!!
Imatges 

S’acaba el curs, un curs ple d’experiències, d’aprenentatges, de vivències, de descobriments, … Hem viscut i après moltes coses i quina millor manera d’acomiadar-nos que amb una sortida amb tots els companys d’infantil on hem compartit activitats, jocs, balls, i moltes, moltes rialles.
Aquest matí hem fet les exposicions dels darrers projectes de 5è. Aquesta vegada han estat escullits lliurement pels infants, tant el tema com l´agrupament. Com sempre, tot un éxit!!!!
Us deixo les fotos dels grups.
Per acomidar-se de l´escola, els nens i nenes de 6è hem fet un LIPDUB.
Et convidem a veure´l.
Avui hem celebrat el comiat de l’apadrinament lector entre EI5 i 5è.
Ha estat molt emocionant veure els lligams que s’ han creat entre els infants.
