Ens visiten els pares de la Valeria

Aquest dijous hem passat un matí molt especial. Ha vingut la Pili i en Dani ha explicar-nos coses sobre com mimar el cos. La Pili és esteticista i fa massatges. Ens agrada molt cuidar-nos i tots els dimarts i dijous ens fem massatgets entre nosaltres. Per això vam voler convidar a la Pili perquè  volíem saber com els grans es cuiden i que els hi agrada fer-se. Hem acabat el matí pintant-nos les ungles i els llavis .

fotos

Eleccions a EI3

Després d’acompanyar als pares a votar, a la classe de EI3 també hem votat que ens agradaria fer el proper divendres a la tarda. Primer ,entre tots, vam pensar quines serien les opcions que més ens agraden i van sortir:
-Dibuixos
-Contes
-Puzles
-Teatre
-Música
Segon pas: copiar en un tros de paper l’elecció de cadascú.
Tercer pas: plegar el paper i posar-lo en un sobre.
Quart pas: votar (Sense dir res, es van posar en fil.la i van votar en ordre, es veu que s’havien fixat molt!)
Després va venir el recompte, que el vam fer de dues maneres, i el divendres a la tarda vam representar dues vegades el conte dels “Tres porquets i el llop”.
Més imatges

Ja ve la Primavera ….

Durant aquests bons dies de primavera hem preparat un mural per decorar la classe. Ens ho hem passat molt bé i a més hem practicat diferents tècniques plàstiques:
– estampació amb esponges per fer un prat,
– barreja de colors per fer les flors,
– estampació amb mans (flors)
– traç vertical amb pinzell (tiges)
– retallar amb tisores (marietes, formigues, grills,…)
Imatges

5È CELEBRA LA CLOENDA DE L’ EMPARAULEM-NOS

Recentment vam assistir a la cloenda de l’”Emparaulem-nos” dins del projecte Lletra a Lletra que organitza la Diputació de Barcelona.

Aquest curs hem participat els nens i nenes de 5è i amb molt d’esforç i dedicació aconseguirem tancar el projecte amb un graffiti a l’escola.

Us deixem el video de cloenda del projecte que es va realitzar a l’Auditori de Ripollet el dia de Sant Jordi.

Esperem que us agradi, porta implicita molta molta feina.

Molí d’en Rata

Tornem un any més a visitar el molí. Hem anat els alumnes de la classe dels avions. Ens han ensenyat el funcionament d’aquest tipus de Molins hidràulics , el qual el tenim al nostre poble ja fa quasi 200 anys. També hem visitat la exposició ” El pa de la diversitat” on hem vist diferents tipus de cereals. I amb el taller de ratetes hem acabat de gaudir d’un matí diferent.

VISITA AL SETRILL

Seguint el nostre projecte de l’alimentació hem tingut l’oportunitat de gaudir d’un esmorzar a la seu del Setrill ( Associació Gastronòmica de Ripollet). Abans, però, vam fer la compra al nostre mercat, amb la llista, la cartera, la bossa, els diners…tot un repte!

Gràcies a en Pep i a la resta dels membres per aquesta bona acollida, i a la Teresa i a la Tere per haver-nos acompanyat a la compra.

FOQUES A EI4

La Raquel, mare de la Júlia, ha vingut a ensenyar-nos a fer foques…
Ha sigut molt divertit i sorprenent!!!!