5è anem al MOLÍ D’EN RATA

Aquest matí hem anat a fer un taller al Molí d´en Rata sobre els maies, inques i asteques.

Ha estat un taller molt instructiu ja que hem construit el nostre coneixement a partir de l’observació i manipulació de materials que han posat al nostre abast i en grups cooperatius.

Tot plegat molt interessant!!!!

Us deixem una mostra de les activitats que hem realitzat.

Visita al camp de vol d’aeromodelisme

La classe dels avions (p5) ens vam posar en contacte amb el Lluís soci del Real Aeroclub Barcelona-Sabadell que ens ha convidat a fer una visita al camp de vol d’aeromodelisme que es troba a prop de la nostra escola. Com podeu veure a les fotos ens hem apuntat tots els nens de p3, p4 i p5.
Hem vist enlairar i aterrar per les pistes molts tipus de planeadors, helicòpters i drones. Ens han explicat com funcionen, de quins materials estan fets. També hem pogut inaugurar el primer vol en directe de la Bruixa. Ha sigut fantàstic!!

SORTIDA DE LA TARDOR 18′ E.I/CI

Per fi hem pogut fer la sortida de la tardor! Hem tingut molta sort i ha fet un dia espectacular!!! Hem pogut gaudir molt de la natura: tocant, olorant, mirant i sentint el que teníem al nostre voltant. Collserola estava ple de bolets de totes mides i colors. Aquí us deixem un reportatge de la nostra sortida.

Fotos CI

Concurs fotos terrorífiques

Des de la Comissió de Biblioteca volem agraïr a les famílies i als seus infants per haver participat en el Concurs de fotos terrorífiques. Gràcies a Leyre, Queralt, Àlex, Izan G., Paula G., i Avril per fer-nos passar una estona de por i riures! Fins la propera!

Podeu veure les fotos clicant AQUI

La classe dels cotxes visita un taller mecànic del barri. (EI3)

Aquest dimecres vam visitar un taller mecànic del barri. Allí en Juan Manuel ens va ensenyar un cotxe per fora i per sota, i també per dins.
També ens va ensenyar les seves eines i les coses que necessiten els cotxes per funcionar bé: greix, líquids de colors,…
Vam anar amb molt de compte tota l’estona !!!!
Pel camí vam anar fent un tren de parelles per la vorera i pel mig de la rambla Sant Andreu, vam travessar pels passos de vianants mirant molt bé que no vinguessin cotxes, i pels semàfors quan estaven de color verd.
No vam veure tant sols els cotxes del taller, també ens vam fixar en els que estaven aparcats, de quin color eren, en la parada de l’autobús, i en tots els vehicles que circulaven en aquell moment.

Ha estat una sortida molt profitosa !!!
Aquí teniu les imatges.

Primers dies dels nens de EI 3.

Els nens de 3 anys ja han començat a venir a l’escola i mica a mica es van adaptant als nous espais, als nous amics, etc.

Del primer dia el millor va ser anar al pati.
El segon dia  ja vam començar a jugar més tranquils a la classe i avui que és el tercer dia hem començat a introduir alguns hàbits: seure per beure aigua, rentar mans i cara després del pati, fer fil.lera, recollir joguines.

Poc a poc, i cadascú al seu ritme, comencen a estar més tranquils.

Aquí podeu veure totes les FOTOS

BON ESTIU !!!

Ens veiem al setembre:

• el dia 6 venda de llibres
  • el dia 7 reunions de classe : a les 9h, P4 i P5
    a les 10h, 1r i 2n
    a les 11h, 3r i 4t
    a les 12h, 5è i 6è
    de 12 a 13h els infants de P3 amb els seus pares visiten la classe.
  • el dimecres 12 de setembre comencen les classes del nou curs 2018-2019