Força bé, Aurora! Ara hauries d’intentar que els vídeos i les presentacions es poguessin veure directament al teu bloc… En lloc de copiar i enganxar l’adreça web, ho has de fer amb l’embed, a la pestanya CODI. Prova-ho! Si no te’n surtes, la pròxima sessió ho fem!
Força bé, Aurora! Ara hauries d’intentar que els vídeos i les presentacions es poguessin veure directament al teu bloc… En lloc de copiar i enganxar l’adreça web, ho has de fer amb l’embed, a la pestanya CODI. Prova-ho! Si no te’n surtes, la pròxima sessió ho fem!