Arxiu diari: 22 de març de 2018

FEBRER SOLIDARI

Gràcies a totes i tots per la vostra col.laboració a la campanya solidària per la lluita contra el càncer infantil. Hem fet arribar el xec amb les vostres aportacions de 824 euros a l’Hospital de Sant Joan de Déu.

Iniciació als Primers Auxilis

Iniciació als Primers Auxilis  , Alumnes de 1r ESO i CFGS  d’Activitats Físiques Esportives 1

Aquest any hem començat un nou projecte  amb els alumnes de l’ESO i els de Cicles Formatius.

A la matèria d’Educació física dels alumnes de 1r d’ESO es treballa una part que fa referència als primers auxilis, i han estat els alumnes del Cicle Formatiu de Grau d’Animació d’Activitats Físiques Esportives 1 (que cursen el mòdul de Primers Auxilis)    els encarregats d’explicar-los aquesta part del temari.

Amb el suport digital d’un powerpoint els han transmès els continguts teòrics i després han guiat una part més pràctica.

L’experiència d’aquest projecte ha estat molt positiva i ens agradaria que tingués continuïtat. I si una cosa hem après és que  “ En primers auxilis no hi ha herois!“

Núria Comas / Josep M. Larraz