CAMPANYA SOLIDARIA DE JOGUINES (Creu Roja de Mataró)

La solidaritat és un dels valors  humans més importants, és el que fa una persona quan una altra necessita la seva ajuda. La solidaritat són les ganes d’ajudar els altres sense intenció de rebre res a canvi; i aquest acte és el que el col·lectiu de  l’escola Freta de Mataró ha estat capaç de fer durant tots aquest dies previs al Nadal.

Estic molt orgullosa  de com ha anat  aquesta campanya i del que entre tots hem aconseguit: les caixes estaven plenes  de joguines, plenes d’il·lusió, d’esperança, de somriures d’amor, d’amistat… I el més important, amb aquest acte solidari farem  feliços a molts nens i nenes que no tenen recursos .

Gràcies a tots i totes per  fer-ho possible.

Fins al proper any!

Núria Comas Del Amo

2n d’ESO a CAN MARFÀ

Des de la matèria de naturals de 2n d’ESO, treballem els processos industrials i les diferents màquines que ens ajuden en el nostre dia a dia, i en concret ens hem centrat en la indústria tèxtil.  Així, doncs, els nostres alumnes han fet una sortida al Museu de Can Marfà, per veure de primera mà, com ha anat evolucionant aquesta indústria que va ser tan important per a la nostra ciutat, i per al desenvolupament del teixit industrial de l’època.

La guia ens ha mostrat com va evolucionar aquí, el tèxtil, i hem pogut veure màquines impressionants que omplien els tallers d’aquesta fàbrica rehabilitada com a museu, i de moltes altres de la zona.

MAITE ORDEIX

2n ESO :Gimcana fotogràfica per Mataró

Els alumnes de 2n d’ESO han fet la sortida de tutoria. Per tal de fomentar la convivència i cohesió del grup, els alumnes han passejat pels carrers de Mataró fent fotografies de diferents temàtiques proposades. Hem gaudit d’un matí molt divertit i entretingut.

A l’escola s’acabarà l’activitat amb la realització d’un muntatge d’imatges.