PROJECTE RADARS

El dia 18 de desembre els alumnes dels CF APSD2 (Atenció a les Persones en Situació de Dependència)  van col·laborar en el projecte RADARS, que està duent a terme l’Ajuntament  de Mataró.

Consisteix  en  una xarxa de prevenció en què participen veïns, comerciants, persones voluntàries i professionals de les entitats i serveis vinculats al barri,  en aquets cas el barri de la Llàntia.

S’adreça a persones grans  que viuen soles o acompanyades de persones grans, o amb necessitats de suport.

La prioritat és reduir el risc d’aïllament i d’exclusió social de les persones grans i incrementar els seus vincles al barri, també ajudar i facilitar que les persones grans  puguin  viure a casa seva  i garantir el benestar amb la complicitat del seu entorn.

Els alumnes van  passar unes enquestes als usuaris, la majoria de la gent es va mostrar molt amable amb nosaltres.

L’experiència  va ser molt positiva,  vam poder veure la realitat  de moltes famílies  i les dificultats  que tenen  per viure i per cuidar la gent gran; també vam poder parlar molt amb la gent gran i  compartir experiències.

Esperem poder continuar en aquest projecte,  les persones grans són molt  vulnerables i sempre necessiten molta ajuda .