BENVINGUTS AL CURS 2015-2016

En aquest bloc podreu veure algunes de les activitats que ha realitzat l’alumnat de cicle inicial. Benvinguts als nens i nenes que ja estan a primer! Aquest curs comencen l’etapa de primària que és un gran canvi: més llibres, material individual, més responsabilitats,….. i sobretot aprendre molt.
Per altra banda, l’alumnat de segon ja s’han adaptat a aquest cicle però també hi ha novetats,…. treballarem el medi amb projectes, acabarem de madurar el procés de lectoescriptura… i moltes coses més.

En aquest primer article us ensenyem unes fotografies d’una classe de matemàtiques manipulatives amb l’alumnat de segon.

Amb escuradents i plastilina varen fer  formes geomètriques.  Amb els Bee-bots que són uns petits robots en forma d’abella  els nens i nenes varen poder  iniciar-se en el llenguatge direccional i la programació.