ALUMNAT DEL CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

L’alumnat de segon curs de gestió administrativa, i el de gestió administrativa amb l’àmbit jurídic a través del Mòdul professional  11 “Empresa a l’aula” treballa amb una plataforma on-line d’empreses simulades de tot Espanya.  Aquesta plataforma els hi facilita  l’aprenentatge a través de les noves tecnologies i s’acosta a l’estructura i funcionament de la realitat empresarial en format Network.

Com cada any, el nostre alumnat ha participat, amb molt èxit,  a la trobada d’empreses simulades que es realitza a l’auditori Axa de Barcelona.

El dijous dia 9 de febrer aquest alumnat va fer una presentació pública de les seves empreses, els  de Gestió Administrativa representants de l’empresa INK-GAMES, SLS van presentar les seves novetats,  una de les més destacades,  les màquines de realitat virtual. L’alumnat de l’àmbit jurídic van explicar  la importància d’un bon assessorament jurídic, laboral i fiscal per les empreses a través de l’empresa que  gestionen  ASSEICO, SLS.

Molta dedicació, esforç i excel·lents presentacions. Des de l’equip docent del Cicle Formatiu de grau mitjà de gestió administrativa de l’Escola Industrial, moltes felicitats per la feina ben feta!

fotos-fira

 

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.