Les empreses creen catàlegs (impresos o en la web) per vendre les seves últimes línies de moda. Els models són els que fan que la roba i els accesoris es vegin bé.
En els catàlegs, com hem dit anteriorment, aquests es poden dividir en impresos que són aquells que estan fet amb paper i els podem trobar a les botigues físiques. Aquests solen ser gratuïts i es troben o a l’entrada, o bé en la caixa de la botig. Pels que fa els catàlegs online es poden trobar a les pàgines web de les botiges. En aquestes acostumen a haver una secció dedicada a exposar els seus productes, tan la versió impresa com la online serveixen per donar a conèixer els productes de la companyia d’una forma visual.
Aquests depenen de la companyia, i de la quantitat de diners han destinat a l’elaboració d’aquests, és a dir, una marca d’alta costura els seus catàlegs estaran fets amb un paper més gruixut i una impressió amb molta qualitat en els impressos. A diferència dels impressos, els que trobem a les pègines webs no va en funció de la qualitat de la marca sinó va en funció que quedi bé en tot l’aspecte general de la pàgina web.
Exemple de catàleg de moda infantil:
Online:
Imprès:

A continuació en aquest apartat, podem trobar els en llaços dels quals hem extret d’informació:
- MODA MARCAS: Catàlegs De Models
http://www.modamarcas.com/catalogo-moda/
[Consulta, 29 juliol]
 
								