Després de donar per acabat el treball de recerca, ens adonem que tot just hem realitzat una petita part del que es podria treballar en aquest tema ja que abasteix diferents camps, en els quals es podria haver aprofundit molt més, per això mateix hem sinteritzat la informació i ens hem centrat en els aspectes que nosaltres creiem més rellevants.
En primer lloc pel que fa a la història de la moda podem veure la evolució dels últims segles i els canvis que s’han produït i , podem arribar a la conclusió de que els canvis més rellevants es troben a partir del 2000 ja que la moda infantil va començar a tenir més pes. Tota aquesta informació la podem trobar en el vídeo que hi ha al bloc. D’altra banda, dintre de la fotografia de moda infantil primerament, trobem que és i quines característiques té. Aquí expliquem els elements primordials per tal de dur a terme aquest treball. A partir d’aquesta vam poder elaborar els diversos apartats relacionats entre ells. En aquest apartat també podem trobar els catàlegs de models en què hi ha dos tipus: els impresos i els online. Altrament estan els perills dels nens models. Podem observar que el món de la moda els afecta sobre tot psicològicament ja que han de viure experiències que no són pròpies per a la seva edat. Per un altre costat, les passarel·les es fan a les ciutats més importants i han de ser preparades mesos abans per tal de donar temps als creadors per a que facin una mostra per tal d’exhibir-la. En quant les càmeres fotogràfiques podem dir que els professionals utilitzen les rèflex amb diferents accessoris depenent del grau de professionalitat.
D’altra banda, la il·luminació i els tipus de fons van relacionats ja que depenent de l’espai la il·luminació pot canviar: artificial o natural.
Quan parlem del maquillatge s’ha de tenir en compte que depenent de la marca de roba pot variar: hi ha marques que utilitzen més quantitat de maquillatge que altres i el mateix passa amb els pentinats dels nens.Per la normativa hi ha diversos àmbits per tenir en compte com la normativa de la propietat de la fotografia, els drets d’autor i els drets d’imatges, depenent del país canvien les normatives. També podem dir que les escoles i llocs amb nens tenen unes normatives específiques.
Alhora d’analitzar la classificació de marques segons la qualitat, podem observar que es divideix en dos grans blocs: Alta costura i Urban Style. En l’alta costura els teixits tenen més qualitat i la roba esta confeccionada a mà, per tant el seu preu és molt elevat. En canvi l’Urban Style té uns teixits amb una qualitat molt més baixa i la roba està feta a les fàbriques tèxtils, així doncs resulta molt més econòmic.
Pel que fa al anàlisi de catàlegs, la fotografia de moda infantil ens aporten diferents coses depenent de la marca: les marques més cares i formals ens transmeten sensació de sofisticació i elegància, en canvi les marques més informals i més barates transmeten senzillesa i comoditat. En els models podem dir que la majoria utilitza nens de constitució prima, i segons els criteris de les agències necessiten uns o d’altres. Aquests patrons per buscar models són molt similars en totes les agències. Finalment, en aquest apartat podem trobar la unió de tota la part teòrica posada en pràctica. Aquest apartat és molt important ja que agrupa tots els coneixements que hem obtingut al llarg d’aquest treball.
En la part pràctica que fa referència al White Summer vam aprendre tot allò relacionat amb la organització de les desfilades com seria la decoració, els models, les marques, maquillatge,perruqueria, la roba… també ens va aportar informació sobre l’organització d’una agència de models.
D’altra banda, les entrevistes ens van aportar informació per tal d’ampliar la part pràctica i els coneixements de la part teòrica.
Parlant sobre el Museu Tèxtil de Terrassa ens va ajudar a completar l’apartat de la història de la moda ja que ens van explicar de primera mà tot allò que havíem de saber sobre la evolució d’aquesta. La informació que ens van donar no era tant específica com la que necessitaven però, igualment ens va ser de gran ajuda.
El nostre treball ha sigut una font d’aprenentatge i, pensem que tot allò que hem treballat, potser no ens servirà per l’ús de dia a dia, però sí que ens ha enriquit molt personalment, a part d’aprendre més sobre nosaltres mateixes quan hem de treballar en grup. Hem après a posar-nos d’acord entre nosaltres més ràpidament, a corregir-nos, en donar un cop de mà a qui ho necessiti, a més d’altres valors que ens han afavorit com a persones. A part de tot això, també cal dir que en un principi no trobàvem gens d’informació i no sabíem què fer ni per on començar, anàvem molt perdudes amb el tema ja que per a nosaltres és un tema que desconeixíem totalment, però a mesura que anàvem fent el treball, totes aquestes dificultats es van anant convertint en facilitats, com ara treballar en format bloc, que al començament no teníem ni idea de com utilitzar-lo, però quan vam aprendre, ens va suposar una eina molt còmode i pràctica. Per un altre costat, ens agradaria dir que si s’ha de treballar en grup és molt més fàcil si tots els integrants del grup us coneixeu i si hi ha bona harmonia, perquè en el nostre cas, el fet que hi ha una bona connexió entre nosaltres ens ha permès avançar de manera més fàcil i ràpida.
Finalment, voldríem agrair a totes aquelles persones que ens han ajudat en la realització del nostre treball de recerca com ara a la nostra tutora Isabel Fernández (que ens ha corregit, ajudat i aportat idees per elaborar el nostre treball de recerca); a l’Amanda Oliva (que ens va respondre molt amablement al nostre e-mail i ens va convidar a l’esdeveniment de White Summer); i a l’Elena (que va persona que ens va atendre i guiar a la visita del Museu Tèxtil de Terrassa amb molt entusiasme).
