A finals del segon trimestre tots els cursos realitzarem un projecte interdisciplinar anomenat el fòrum de les llengües, que consisteix en que cada classe escull un país i en treballa diferents característiques.
Projecte interdiciplinar: El fòrum de les llengües
Leave a reply