2a visita a la biblioteca.

El dimarts dia 31 de gener, els nens i nenes de la classe dels Tritons del Montseny, vam  anar per segona vegada a la biblioteca. Allà ens esperava com sempre, la Laura.

Aquesta vegada ens ha preparat un joc de pistes molt curiós i relacionat amb el Projecte que estem començant! Es tractava de trobar quatre dissenys de llibres desapareguts. Cada disseny pertanyia a una època diferent: època de l’antiga Mesopotàmia, època dels egipcis, edat mitjana i època moderna.

 

Per fer aquest joc , vam fer 4 grups. Cada grup tenia un personatge que l’identificava.

A cada grup hi havia un/a: portaveu, un buscador/a, un rellotger/a, Un escriba, un guardià o guardiana,i un supervisor/a.

Es tractava d’anar trobant les pistes amagades en diferents llibres. Cada pista tenia uns números o lletres que havíem d’anar escrivint per descobrir la signatura secreta del llibre que havia desaparegut.

 

Ha estat molt divertit! Gràcies Laura!

[2017-01-31]_3rA_2na visita biblioteca

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *