Espai audiovisual del primer quadrimestre.

Aquí podeu veure les pel·lícules fetes amb la tècnica Stop Motion que s’han fet a l’espai audiovisual al llarg del primer quadrimestre.

Halloween

Excursió a la granja

Els alumnes de cicle superior van anar a passar el dia a La Granja. Vam fer moltes activitats per treballar la dinàmica i la cohesió de grup. Va ser una gran oportunitat per gaudir de la natura i dels amics.

Jocs Del Món

[2018-06-15] FOTOS JOCS DEL MÓN CM

Tallers De Famílies

TALLERS DE FAMÍLIES
Com cada curs i dins del Projecte de Sentiments i emocions del tercer trimestre, hem portat a terme el taller de famílies.
El passat dilluns 4 de juny, els nens i nenes de tercer i quart van poder fer i gaudir de dos tallers triats entre un total de de 20.
GRÀCIES FAMÍLIES PER LA VOSTRA COL•LABORACIÓ!
SENSE LA VOSTRA COL•LABORACIÓ AIXÒ NO HAGUÉS ESTAT POSSIBLE!
No oblidem mai que entre tos i totes FEM ESCOLA!

[2018-06-14] FOTOS TALLERS FAMÍLIES

Colònies 4t – 2018

Us deixem el vídeo de les colònies de Cambrils.

Visita al BioEduca

[2017-09-26]4t - Visita BioEduca (12)

El passat dimarts 26 de setembre vam introduir-nos dins del món dels invertebrats a través de l’observació i la manipulació d’algunes espècies . Vam tocar milpeus, cucs d’escarbat, estrelles de ma… I vam observar un escorpí , una taràntula. Va ser molt interessant.

http://[2017-09-26] 4t - Visita BioEduca

La Mercè 2017

[2017-09-22]4t - La Mercè (3)

Aquesta setmana a Barcelona s’han celebrat les festes de la Mercè.

Els nens i nenes de 4t hem treballat el programa de festes,  i hem pogut  escollir i seleccionar activitats, que voliem fer els dies festius amb les nostres famílies.

Hem fet una activitat d’observació i interpretació del cartell  de les festes, a la vegada que ens hem interessat per la biografia de l’artista,  Xavier Mariscal.

I per acabar hem fet un treball plàstic en parelles creant un cartell a partir del cartell original.

[2017-09-22] 4t - La Mercè

PERFORMANCE CREART 2017: LES AVANTGUARDES

El passat divendres dia 5 de maig, els nens i nenes de la classe dels Tritons del Montseny i els de la classe dels Gripaus Ventre de Foc, vam fer una Performance a la Plaça del Fort Pienc com a cloenda de les activitats realitzades aquest curs amb l’artista Mia Martí.
Les avantguardes suposaren l’alliberament de l’artista com a creador, per experimentar i crear noves formes d’art i això és justament el que han fet els nens i nenes en aquesta activitat. Ho podeu comprovar observant “les escales” abans i després de la seva intervenció.
Són uns artistes!
Felicitats Ventres de Foc!
Felicitats Tritons del Montsent!
Gràcies a la Mia Martí i al personal del Centre Cívic que ha fet possible aquesta activitat!

[2017-05-09] 3r - Performance Creart

La mona

FEM LA MONA

L’últim dia del trimestre, els nens i nenes de Cicle Mitjà vam fer la mona. Cada clase va fer dues mones.
Vam utilizar: llet, galetes, crema de xocolata, figura de xocolat, plomes i…
Tots i totes vam participar a l’hora de elaborar-la! Un bon treball en equip!
A la tarda ens la vam menjar i vam poder comprovar que estaba boníiiiiisima!

[2017-04-24] 3r - La mona