COM VIVIA LA GENT A L’EDAT MITJANA?

Un dels projectes del segon trimestre va ser l’edat mitjana, després de treballar l’edat antiga a anglès. En aquest projecte ens va interessar saber com vivia la gent en aquella època i cada grup va buscar informació i investigar sobre un dels grups socials. Després vam haver de pensar com ho explicaríem als companys i companyes perquè també aprenguessin coses dels altres grups socials i així vam preparar unes exposicions.

Volíem fer-ho tan bé que ens vam ficar en el paper i fins i tot alguns ho vam explicar en primera persona, o altres vam teatralitzar o altres ens vam disfressar. Ens va semblar molt curiós descobrir la vida quotidiana de la gent que va viure en aquells temps!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *