Benvinguts al nou curs!!!

Bé, benvinguts una altra vegada a aquest espai. Un espai virtual ric i viscut. En aquí, ja ho sabeu, aneu trobant petites històries, moments, situacions… que es donen a l’aula i amb el grup. Que volem compartir amb vosaltres, perquè són especials, boniques, úniques i que totes elles deixen empremta en el camí que, ara ja fa temps, hem iniciat.

Gràcies per llegir-nos i gràcies per tot el que, també vosaltres, hi aportareu.

Com és habitual a la nostra escola cada inici de curs hi ha la tasca d’escollir el nom de la classe. Aquest any per a tota l’escola hem volgut que siguin escenaris de contes i llibres.

A la classe de primer vam començar el procés fent un exrecici de recordar. Fer memòria de tots els contes, que com a grup, sabem i hem explicat altres anys. La llista va ser llarga.
També vam haver d’invertir un temps per aclarir quin tipus de nom buscàvem aquest any. Per ells dir-se ,foques, lleons, dracs, camions… és el que havia estat més habitual. Calia fer un canvi de registres i entre tots ho vam aconseguir.
Finalment van començar a sortir propostes:
La col d’en patufet
La cova del drac Sant Jordi
L’escola d’en Tibili.
La sabateria del follet sabaters.
La casa de maons dels tres porquets.
La casa d’en tres botons.

La nostra classe ha quedat batejada amb el nom de:
LA COVA DEL DRAC DE LA LLEGENDA DE ST. JORDI!!!

MOLT BON CURS A TOTHOM!!!

3 comentaris a “Benvinguts al nou curs!!!

  1. Hola! doncs, el curs ja és en marxa, amb nova aula “ja anem a dalt, com els grans”. Noves idees “volem muntar un museu entre tots” i també noves aportacions per continuar aquest camí meravellós d’aprenentatge: la María Teresa amb càlcul, la Marta en anglès i com no, la Srta. Begoña! mestra de castellà. Amb tot aquest equip segur que farem molt bona feina!!!
    Salutacions,

    Bea i Alejandro

  2. Uffff! Per on començar???!!! Canvi de cicle i…canvi de nena? És impressionant com la Júlia d’aquest estiu passat ha pogut canviar tant en dos mesos d’escola!!! S’ha fet gran! Arriba a casa, agafa la seva llibreta i ens dóna una classe de la metamorfosi de la granota; o nadales, poesies…sí, aquella que diu, em vols regalar? flors? no, millor una abraçada!!! és maquíssima!; o la de la puça que agafa el gos de les vuit i deu… la classe d’anglès amb el Mr.Potato; la Mª Teresa…i és que és clar, ens fem grans i tenim noves matèries…
    Moltes gràcies Bet, moltes gràcies Escola!

    Pau i Cristina

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *