Sortida en bicicleta!

Els alumnes de 5è i 6è vam fer una sortida per l’àrea d’educació física amb bicicleta!

Anàvem molt ben preparats, bicicletes de bona qualitat, casc de seguretat i ampolla d’aigua per hidratar-nos. El Pau va ser l’organitzador de l’itinerari per Guardiola de Font Rubí, i va tenir l’ajuda de l’Enric i el Josep  Mª.

La sortida va durar una hora i mitja sense parar de fer esport!!

Aquí teniu algunes fotografies!!

Museu d’Història de Catalunya

Els alumnes de 5è i 6è vam anar al Museu d’Història de Catalunya, vam estudiar l’evolució dels habitatges desde la prehistòria fins l’actualitat.

Alguns alumnes es van disfressar per escenificar i entendre millor l’època de la que parlàvem.

Aquí us deixo algunes fotografies!

Hem anat de colònies!

Tots els alumnes de 5è hem passat uns dies de colònies, juntament amb els de 6è hem realitzat un camp d’aprenentatge enfocat en els volcans d’ Olot (volcà Croscat i Sta Margarida).

El primer dia vam fer una visita guiada a Besalú i seguidament una descoberta de la ciutat d’Olot. Vam acabar a la tarda dins del cràter del volcà de Montsacopa! Va fer un dia esplèndid!

El segon dia el vam dedicar a estudiar els volcans, ens va ploure, però això no ens va aturar per seguir treballant. A la tarda  vam entrar a la Fageda d’en Jordà, molt maca en aquesta època de l’any!

L’últim dia vam fer una activitat amb gps al parc de Pedra Tosca i ja ens vam acomiadar de la casa de colònies.

Ens ho vam passar d’allò més bé, treballant, aprenent, jugant i relacionant-nos uns amb altres!

2013-05-02

Besalú

Petits curtmetratges de dibuix animat

Aquesta activitat està realitzada durant el segon trimestre al taller de plàstica de cicle superior.

Ens hem dividit en  tres grups i hem anat a l’aula d’informàtica.  Hem conegut l’entorn de la pàgina web de DOMO ANIMATE.  Amb aquesta tecnologia 2.0. els usuaris poden crear petites pel·lícules amb dibuixos animats.

Aquest treball requereix força paciència e insistència , ja que cada escena que pot durar uns 3 , 4, 5 o més segons conté molts comandaments.  Aquests, són els que fan possible els moviments i el recorregut de la pel·lícula.

A la pàgina del nostre bloc  “ANIMACIONS AMB DOMO – ANIMATE”  les podreu visionar.

Desitgem que us agradin i passeu una estona divertida!

El món de la publicitat als tallers de plàstica

Al taller de plàstica del divendres aprenem a fer anuncis per una empresa de viatges. L’activitat consisteix en organitzar un viatge amb activitats i visites. Després fem el cartell utilitzant fotografies suggerents i … MOLTA ATENCIÓ…

Hem après a fer “trucs” amb fotografies! Però millor no parlar-ne. I si deixar-se endur per aquests cartells fotogràfics i somiar amb unes vacances a l’Àfrica o a les altes muntanyes?

Hola, món!

Hola a tothom! Aquest és el Bloc del curs 2012 – 2013.
Serà l’espai on podrem publicar, comunicar i treballar amb il·lusió.

Disculpeu-me pel retard.. De vegades el bo es fa esperar. Som-hi !