Els alumnes de P4 A tenen de nom a la classe “Elmer”, doncs ara podran fer unes quantes activitats sobre el conte de la classe.
Aquí el presentem. Esperem que en gaudiu molt jugant i aprenent més sobre aquest conte.
Els alumnes de P4 A tenen de nom a la classe “Elmer”, doncs ara podran fer unes quantes activitats sobre el conte de la classe.
Aquí el presentem. Esperem que en gaudiu molt jugant i aprenent més sobre aquest conte.
Els alumnes de P3 B tenen de nom a la classe “la rateta que escombrava l’escaleta”, doncs ara podràn fer unes quantes activitats sobre el conte de la rateta.
Aquí el presentem. Esperem que en gaudiu molt jugant i aprenent més sobre aquest conte.
Ja estem aquí un altre cop i amb un altre enigma.
Val a dir que l’enigma passat ha tingut més acceptació: l’ha contestat 3 persones, de les quals només l’han encertat 2:
En Xavi i la Teresa E.
Recordem l’enigma: “quina és la meitat de 2 més 2?” i la resposta és:
3. ja que la meitat de 2 és 1, més 2 és igual a 3 –> (2/2)= 1 –> 1+2= 3
Moltes gràcies per respondre!!!! Allà va el d’aquesta setmana:
Fins la setmana vinent i… aneu pensant!!!!
Hola a tothom!!!
Com ja sabeu, el divendres 1 de febrer es va celebrar la festa de Carnestoltes ’08 a l’escola en presència de la Reina Carnestoltina.
Tots els alumnes es van disfressar amb algun personatge del nom de la seva classe que pertany a un llibre.
Semblava com si tots els personatges dels llibres s’haguessin ajuntat al pati de l’escola durant unes hores per després endinsar-se en les pàgines dels llibres: hi havien patufets, sirenetes i tritons, moby dicks, petits prínceps, peixos irisats, cases de xocolata, cucanyes, panxarruts i ullassos, molinets de sal, formiguetes, pinotxos…
Aquí teniu la prova del delicte… els vam poder gravar en vídeo i el tenim aquí per tots vosaltres:
Gràcies a tothom per col·laborar-hi de qualsevol manera en què la festa anès molt bé.
També tenim les fotos del moment en què va arribar la Reina Carnestoltina i es va llegir el pregó:
Els alumnes de 2n estan treballant un poema que parla sobre la pau.
Cada alumne ha creat i clicat cada un dels versos del poema:
si d’ una escopeta
sortís una flor,
l’amor florlrla
a dintre del cor.
si d´ una pistola
sortís veritat
tothom parlaria
amb sinceritat .
Si dels grans canons
sortis aliment,
tohom estaria
feliç i content.
si d’ una gran bomba
sortis amistat,
no hi hauria guerra
per a la humanitat.
si la metralleta
disparés bombons,
que dolça seria
la vida en el món.
Hola a tots!!!
Us informem que el dimecres 30 de gener és el DIA INTERNACIONAL DE LA PAU.
Com aquest any aquest dia està dins de la setmana de carnestoltes, cada classe ho treballarà a l’aula. Més endavant ja penjarem els treballs que han fet els alumnes de l’escola.
Ara podeu gaudir d’aquest vídeo i de la lletra:
[kml_flashembed movie=”http://es.youtube.com/v/m6xPv0kq5bA” width=”375″ height=”300″ wmode=”transparent” align=”center”/] |
El món seria més feliç
si tots fòssim amics.
Jugar tots junts, cantar tots junts,
seria divertit.
El món seria molt mitllor
si no tinguèssim por
si sense demanar perdó
poguèssim ser com som.
El món seria més humà
si tots fòssim germans
si ens agafèssim de les mans
com mai ho hem fet abans.
En un altre món
és el món que volem
és el món que volem
en un altre món.
Hola a tothom!!!
Al final hem pogut fer un petit tutorial on mostra què hem de fer per poder escriure un comentari sobre alguna de les notícies del bloc de l’escola.
Per fer proves, podeu utilitzar aquesta notícia responent què us ha semblat el tutorial: si és entendor, si no es veu prou bé, etc.
Cliqueu a la imatge per començar el tutorial.
Moltes gràcies a tots!!!
Hola a tothom!!!!
L’enigma de la setmana del 28 al 3 de febrer és:
Aquesta setmana passada hem tingut una resposta a l’enigma i l’ha respost correctament!!!!!!!
Doncs sí, la resposta a l’enigma: quin és l’animal que dóna més voltes després de mort és…
el pollastre… a l’ast
El dia 27 de gener de l’any 1756 va néixer a la ciutat de Salzburg un dels músics més grans de tots els temps: Wolfgang Amadeus Mozart.
Els seus pares, Anna Maria i Leopold, li van posar un nom ben sonor: Johannes Crisostomus Wolfgang Amadeus, però aviat l’anomenarien Wolferl.
A la vora del bressol del petit Wolfgang hi havia una nena de quatre anys que no es volia perdre les primeres mirades del nadó: era la seva germana Maria Anna, a qui tots anomenaven Nannerl.
Com que Leopold Mozart era violinista i compositor, va ensenyar música als seus fills de ben petitets; així que van aprendre a llegir música abans que a llegir lletres. Cada activitat que es feia a casa dels Mozart anava acompanyada de música: cançons per parar taula, per anar a dormir, ritmes per caminar pel carrer, repetir les notes que sortien dels campanars de Salzburg…
Nannerl era una nena molt llesta i tenia una intuïció musical increïble, així que el germà petit, Wolfgang, es va haver d’espavilar per posar-se a l’alçada: als tres anys, Wolferl ja tocava el clavicèmbal copiant el que veia fer a la seva germana, als quatre començava amb el violí i als cinc ja escrivia les primeres partitures.
http://www.edu365.cat/primaria/muds/musica/mozart/index.htm
[kml_flashembed movie="http://www.edu365.cat/primaria/muds/musica/mozart/jocs/animacio/audio.swf" width="500" height="500"/]
[kml_flashembed movie="http://www.edu365.cat/primaria/muds/musica/mozart/jocs/animacio/distribuidor.swf" width="500" height="500"/]
AUDICIONS:
Allegro de la Petita serenata nocturna, KV 5 25
Minuet en do major, KV 6
Duo “Pa-Pa-Pa-Pa-Pa-Papagena” de la flauta màgica, KV 620.
A l’aula hem treballat aquest fantàstic músic fent uns murals:
Els alumnes de 2n B com tothom sap, són la classe que treballa el llibre “El Petit Príncep”
Aquí trobareu algunes imatges sobre el llibre que va escriure l’aviador francès Antoine de Saint-Exupéry l’any 1943 i que treballen els alumnes durant aquest curs.