ELS NENS I NENES DE P-5 AL PARK GÜELL

HEM ANAT AL PARK GÜELL I HEM POGUT OBSERVAR DIFERENTS MATERIALS, LÍNIES, ELEMENTS DE LA NATURA… QUE UTILITZAVA GAUDÍ EN LES SEVES OBRES.

Publicat dins de Ed. Infantil, P-5 | Deixa un comentari

MICOS, MONES I GORIL·LES TREBALLANT GAUDÍ

ELS NENS I NENES DE P-5 HAN TREBALLAT UN ARQUITECTE: “ANTONI GAUDÍ”.

HEM APRÈS COSES DE LA SEVA VIDA I OBRA.

Publicat dins de Ed. Infantil, P-5 | Deixa un comentari

Els elefants i els lleons hem anat a la granja!

Publicat dins de Ed. Infantil, P-3 | 3 comentaris

ELS MICOS I MONES A LA BIBLIOTECA

ELS MICOS I LES MONES ELS DIJOUS ANEM A LA BIBLIOTECA I AVUI HEM MIRAT CONTES.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL MOLI PAPERER VIST PEL CAVALLS I LES EUGUES

COM QUE ESTEM TREBALLANT EL RECICLATGE FEM UNA VISITA AL MOLI PAPERER. ALLA APRENEM COM ES FEIA EL PAPER I COM ES FA ARA. DESPRÉS A L’AULA TAMBÉ FAREM PAPER.

Publicat dins de General, P-4 | Deixa un comentari

Fins i tot les mestres fem terrissa!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Mireu, mireu…

Totes i tots vam passar pel torn com veritables artistes de la terrissa!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Els nens i nenes de 2n fem terrissa!

Divendres passat vam anar a Casa Valldeperas a Subirats, a fer un taller de terrisseria. Mireu com ens ho vam passar!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

La classe de 2nA Charlie Rivel anem a la Biblioteca!

Els alumnes de 2nA anem cada dijous al matí a la biblioteca i ens agrada molt. Avui hem llegit contes, hem jugat al joc de les famílies de la revista Cucafera, hem resolt unes quantes endevinalles, hem cercat informació a Internet i també hem fet una composició amb la pissarra digital i la Mà de contes! Ens encanta!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS TIGRES ANEM D’EXCURSIÓ AL MOLÍ PAPERER I APRENEM COM ES FEIA EL PAPER

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS TIGRES I LES TIGRESSES HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL MOLÍ PAPERER DE CAPELLADES I HEM APRÉS COM ES FEIA EL PAPER ANTIGAMENT.

Publicat dins de Ed. Infantil, P-3 | Deixa un comentari