” En l’educació hi hem de posar els 5 sentits: sentit comú, sentit moral, sentit de la responsabilitat, sentit del ridícul i, sobretot, sentit de l’humor “.
Carles Capdevila
” En l’educació hi hem de posar els 5 sentits: sentit comú, sentit moral, sentit de la responsabilitat, sentit del ridícul i, sobretot, sentit de l’humor “.
Carles Capdevila
L’Espai de l’Estudiant és el saló de l’ensenyament de les comarques de Tarragona, una fira anual que se celebra a Valls (Alt Camp) i que inclou, entre d’altres, tota la proposta formativa a nivell universitari i de cicles formatius de Catalunya, partint d’una idea de descentralització -atansar l’oferta informativa a la demanda de les comarques de Tarragona- i d’optimització d’esforços –un ambient menys massificat permet, per una banda, identificar millor els centres formatius per part dels alumnes i per l’altra millorar les condicions en què els informadors realitzen la seva tasca.
Al Saló de l’Ensenyament trobaràs les opcions formatives que més s’adapten a les teves preferències i aptituds després de cursar l’ensenyament secundari obligatori: estudis de batxillerat, carreres universitàries, estudis superiors, complementaris, de formació professional i idiomes.