- Calendari de partits futbol 5, equip benjamí ( 3r-4t )

- Divendres 21 de novembre, 19 h, Pavelló de Flix:

Flix – ST

- Dimecres 10 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Benissanet

- Dimecres 17 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Ribarroja

- Divendres, 19 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Lluís Vinyas

- Calendari de partits futbol 5, equip prebenjamí ( P5-1r )

- Dimecres 26 de novembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Lluís Vinyas

- Dimecres 3 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Tivissa

- Divendres 12 de desembre, 18.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Ribarroja

- Divendres 19 de desembre, 19 h, Pavelló de Flix:

Flix – ST

- Resultats 1r Cross

Com sempre, ja sabeu que podeu consultar els resultats dels aconteixements esportius escolars al web del Consell Esportiu, que està inclòs al final d’aquesta pàgina blog.

Aquest cap de setmana passat s’ha celebrat una prova de cross aquí a Móra d’Ebre, per tant, ja podeu posar-vos al dia !!!

- Calendari activitats esportives 2014-2015

Hola amics, us penjo el calendari de les activitats esportives d’enguany, extret de la pàgina del Consell Esportiu. Espero que us sigui ben útil.

Accés a calendari

- Inici activitats esportives extraescolars

Avui 1 d’octubre s’han iniciat les activitats esportives extraescolars. Concretament en les modalitats de gimnàstica acrobàtica, patinatge, futbol sala, natació i dansa.

Hi ha molts nens i nenes que hi participaran, als quals els desitgem molta diversió i moltes estones de bon companyerisme i amistat !

I és que fent esport, a banda d’estar en forma, s’aprenen moltes coses sobre els valors humans !!!

esports

- Molt interessant

esports1

- Preparats, als llocs, llestos … ja !!!

Sigueu benvinguts els nous i ben trobats els que ja porteu un temps al centre.

Tornem a ser-hi, comença un nou curs escolar i amb ell aviat s’iniciaran les activitats esportives que, com cada any, seran moltes i ben variades, per a tots els gustos i motivacions.

Així doncs, com des de ja fa un temps, des d’aquest blog us mantindrem informats de tot allò que aconteixi en el món esportiu de l’escola.

El tret de sortida ja està donat, gaudim doncs de la cursa i vivim l’esport escolar a tope !!!

-Xaaaoooo…fins el setembre

- Tarda de Jocs Tradicionals

Aquest divendres a la tarda, en el marc de la jornada de portes obertes a les famílies, tots els alumnes del col·legi s’ho passaran d’allò més bé amb els jocs que els han preparat els alumnes de 4t d’ESO.

Petits i grans, a gaudir… i, probablement, a suar també !!!

- Jocs Escolars a la Palma d’Ebre

Aquest ” finde ” els més petits gaudiran de la seva jornada de Jocs Escolars. I és com ha de ser, gaudint de fer esport.

Sort a tots.