- Vivim el Nadal… esportivament

- Consell Català de l’Esport

Felicitacio

- Felicitació de Nadal

Des d’aquest bloc escolar us desitgem a tots bon Nadal i un feliç i esportiu 2015.

- Proves de cross comarcals 2014

Recordeu que per anar sabent els resultats de les proves de cross d’enguany us podeu dirigir, com sempre, a la pàgina web del Consell Esportiu de la Ribera, que teniu al final d’aquest bloc.

- Calendari de partits futbol 5, equip benjamí ( 3r-4t )

- Divendres 21 de novembre, 19 h, Pavelló de Flix:

Flix – ST

- Dimecres 10 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Benissanet

- Dimecres 17 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Ribarroja

- Divendres, 19 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Lluís Vinyas

- Calendari de partits futbol 5, equip prebenjamí ( P5-1r )

- Dimecres 26 de novembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Lluís Vinyas

- Dimecres 3 de desembre, 17.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Tivissa

- Divendres 12 de desembre, 18.30 h, Pavelló de Móra d’Ebre:

ST – Ribarroja

- Divendres 19 de desembre, 19 h, Pavelló de Flix:

Flix – ST

- Resultats 1r Cross

Com sempre, ja sabeu que podeu consultar els resultats dels aconteixements esportius escolars al web del Consell Esportiu, que està inclòs al final d’aquesta pàgina blog.

Aquest cap de setmana passat s’ha celebrat una prova de cross aquí a Móra d’Ebre, per tant, ja podeu posar-vos al dia !!!

- Calendari activitats esportives 2014-2015

Hola amics, us penjo el calendari de les activitats esportives d’enguany, extret de la pàgina del Consell Esportiu. Espero que us sigui ben útil.

Accés a calendari

- Inici activitats esportives extraescolars

Avui 1 d’octubre s’han iniciat les activitats esportives extraescolars. Concretament en les modalitats de gimnàstica acrobàtica, patinatge, futbol sala, natació i dansa.

Hi ha molts nens i nenes que hi participaran, als quals els desitgem molta diversió i moltes estones de bon companyerisme i amistat !

I és que fent esport, a banda d’estar en forma, s’aprenen moltes coses sobre els valors humans !!!

esports

- Molt interessant