- Jocs Escolars 2015

Ja s’ha enviat al vostre correu la documentació necessària per participar als Jocs Esportius d’enguany,  des de Cicle Inicial fins a 4t d’ESO, que es celebraran a Ascó els propers dies 25 i 26 d’abril. De moment els Parvulets hauran d’esperar una miqueta, ja que la seva jornada de Jocs serà el dia 6 de juny.

Esperem que us inscriviu molts i moltes alumnes !!!

- Cross a Flix

Aquest diumenge 22 es celebra a Flix el Cross Territorial, dins del marc dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

Desitgem uns bons resultats a tots els nostres representants.

Ja sabeu que podeu consultar la informació prèvia necessària a la pàgina del RECE, també totes les classificacions posteriors.

Sempre endavant amb l’esport !!!

- Grans bones noves !

Al col·legi estem d’allò més satisfets perquè dos alumnes han aconseguit resultats molt brillants en Campionats de Catalunya d’Atletisme. Concretament han estat els germans Bonjorn, l’Oxana i l’Aleix. Ella ha estat setena en la prova de Cross infantil i ell sotscampió en la prova de Marxa aleví.

Ens n’alegrem molt per ells i els encoratgem a seguir treballant amb aquesta dedicació i compromís !

- A la neu !!!

Avui és dia d’esquí o snow per a molts alumnes del Col·legi. Les pistes de La Masella ens acolliran novament per gaudir de la tradicional sortida a practicar esports de neu.

Esperem que tothom gaudeixi al màxim de la jornada !

I que el temps acompanyi !!!

- Aviat, aviat…

- No està de més

Com ja anem fent amb regularitat, us recordem que podeu consultar els resultats de les proves atlètiques de cross, que s’estan celebrant a la nostra comarca, a la pàgina web del Consell Esportiu.

Ah, i aprofitem l’avinantesa per felicitar als nostres alumnes pels bons resultats que estan obtenint en aquestes competicions atlètiques!

- Comencem l’any amb força !

Arribar i moldre. Així comencen l’any els esportistes del col·legi. Aquest “finde” cross a Ascó, el proper “finde” cross a Tivissa.

Ufff, sort que hem descansat molt !!!

La veritat ? Ja teníem ganes.

Com sempre, la informació complementària la podreu trobar al web del Consell Esportiu.

- Els esportistes ens desitgem Bon Nadal i Feliç 2015

- Vivim el Nadal… esportivament