-Xaaaoooo…fins el setembre

- Tarda de Jocs Tradicionals

Aquest divendres a la tarda, en el marc de la jornada de portes obertes a les famílies, tots els alumnes del col·legi s’ho passaran d’allò més bé amb els jocs que els han preparat els alumnes de 4t d’ESO.

Petits i grans, a gaudir… i, probablement, a suar també !!!

- Jocs Escolars a la Palma d’Ebre

Aquest ” finde ” els més petits gaudiran de la seva jornada de Jocs Escolars. I és com ha de ser, gaudint de fer esport.

Sort a tots.

- 4t d’ESO, campiones de la lliga femenina

Les noies de 4t han guanyat l’edició de la lliga femenina d’enguany.

En la gran final han vençut a les nenes de 1r per 5 a 1.

Felicitats a les campiones i a totes les participants !!!

- Comença la lligueta femenina

Avui, en l’hora del pati, ha començat la lligueta femenina d’enguany. S’hi han apuntat 3 equips, 1r, 2n i 4t d’ESO.

De ben segur que ens divertirem molt !!!

- Felicitats als de 2n d’ESO, campions !

Després d’una disputadíssima final amb els de 4t, els alumnes de 2n d’ESO han resultat vencedors de l’edició de la lligueta masculina de futbol sala d’enguany.

El partit ha acabat amb empat a 4 i a la prórroga els de 2n han marcat un gol que els ha donat la victòria final.

Felicitats als campions i gràcies a tos els participants. Hem passat bones estones i hem gaudit moltíssim.

Fins l’any que ve !

- Resultats Jocs Escolars

Podeu consultar els resultats dels Jocs Escolars que s’han fet aquest cap de setmana a Ascó. Com sempre, ho podeu fer al web del Consel Esportiu, que teniu a la vostra disposició al final de la banda dreta d’aquest blog.