– A La Masella !!!

Aquest divendres 5 de febrer tornem a La Masella, i és que esquiar ens agrada moltíssim.

Altra vegada un nombrós grup d’alumnes d’ESO ens hi desplaçarem, juntament amb tres professors, per gaudir de la que esperem serà una gran jornada d’esquí i surf de neu.

Que arribi ja !!!!

Resultat d'imatges de masella

– Cross a Móra d’Ebre

Aquest cap de setmana es farà el Cross Comarcal a la nostra localitat.

Esperem una gran assistència de públic  i que els nostres representants obtinguin els millors resultats.

Animem-los força !!!

I aprofitem per donar les gràcies a totes les persones del Col·legi que col·laboren per fer possible aquest event.

– Enhorabona profe !!!

A la II Festa de l’Esport de Móra d’Ebre, que es va celebrar ahir divendres 27 de novembre, i a proposta de l’AEE del Col·legi Santa Teresa, el  professor Joan Ramon Pedret ha estat escollit com el millor tècnic esportiu del 2015, com a reconeixement a tota una vida dedicada a l’ensenyament i al recolzament continuat a l’esport escolar.

Sense dubte, un premi més que merescut !!!

– 1r Cross Comarcal

Aquest diumenge al matí es celebrarà a Móra la Nova el 1r cross comarcal.

Desitgem molta sort a tothom i una bona competició, en especial als nostres representants.

I si voleu consultar tot el calendari esportiu escolar d’enguany, podeu entrar a la pàgina del Consell Esportiu.

– Inici de les activitats

Holaa,

Aquesta setmana s’han iniciat ja les activitats esportives extraexcolars.

Tothom està amb molta il·lusió i ganes de gaudir-les.

Que així sigui !!!

-… I som-hi de nou !!!!

Benvinguts al nou curs 2015-2016.

Com sempre serà un curs carregat d’experiències i nous esdeveniments, dels quals anirem informant en aquest blog esportiu.

Desitgem que gaudiu moltíssim de les propostes esportives, que s’ho passeu d’allò més bé, així que ja sabeu, el pas previ és que hagi una gran inscripció. L’oferta és àmplia i variada, futbol 5, handbol, atletisme, dansa, batuka i piscina.

Endavant !!!

I bon any a tots i a totes !

– i fins aquí … ens retrobem aviat

Resultat d'imatges de bon estiu 2015

– Tarda de jocs

Avui divendres a la tarda, en el marc de la jornada de portes obertes a les famílies, tots els alumnes del col·legi s’ho passaran d’allò més bé amb els jocs que els han preparat els alumnes de 4t d’ESO.

Petits i grans, a gaudir… i, probablement, a suar també, i molt !!!

– Activitats piscina

Aquesta setmana finalitzen les activitats a la piscina del curs d’enguany. Som ben conscient que tothom ha xalat de debó. Treballar combinat amb gaudir, ideal !!!

– Resultats Jocs Esportius

Al web del Consell Esportiu ja estan penjats els resultats dels Jocs del 25 d’abril i del 16 de maig.

Consulteu-los, si així ho voleu.