- Gran èxit del nostre col·legi

Fent referència a la notícia anterior sobre el Korfbal val a dir que els alumnes que representaven al nostre centre han guanyat el torneig al que feiem esment i s’han classificat per jugar la fase nacional.

Moltes felicitats per aquest èxit i a continuar treballant fort !!!

- Practiquem Korfbal

Aquest divendres un grup de 12 alumnes del nostre centre es desplaçaran a Flix per participar en una competició comarcal d’aquest esport.

Esperem que en gaudeixin molt…i si guanyen, doncs ja estarà bé.

- Marxa solidària

Benvolguts pares i mares,

PROJECTE DE SOLIDARITAT del curs 2013-2014

Missió de Grand Bassam (Costa d´Ivori)

Continuar amb la col·laboració per a :

1. Donar atenció a les necessitats de l’alumnat (alfabetització, material escolar, …)
  2. Exercir de suport a tots els nivells, a les famílies amb necessitats.

Per aquesta finalitat ja vam fer la campanya del Dia Solidari el 06 de març. Agraïm la gran participació d’alumnes i professors/es, gràcies a la qual es van recollir 1.376,64 €.

El proper dijous 10 d’abril, celebrarem la XVIII MARXA SOLIDÀRIA, com sempre oberta a pares, familiars i amics que poden participar juntament amb els alumnes i professors/es, amb el següent horari:

15:00 h               Trobada de tots els participants a la pista i acte cultural amb la participació dels alumnes del centre.

15:30 h             Sortida de la Marxa. Itinerari: Col·legi –Calvari,Castell, Citel.la, Plaça de Baix,Esglèsia, Pça de l’Estrella,C/ Nou,C/ Teresa Guasch, C/ de la Teuleria, Creuar Vial, Camins Nous, Cementeri, Hospital, Col.legi.

Ens acompanyarà la Policia Local.
En arribar, L’AMPA ens obsequiarà amb  coca i beguda.
Els alumnes han de portar el xandall del centre.
Com a distintiu, cada participant o col·laborador rebrà una xapa.

DONATIU: 2 €

- Arriba la piscina

La setmana que ve comença l’activitat a la piscina coberta en hores d’Educació Física.

Els cursos que gaudiran d’aquesta seran 3r, 4t, 5è i 6è de Primària.

Som-hi, a l’aigua !!!

- LLigueta interna futbol 5

Arriba una nova edició de la lligueta de futbol 5 ESO.

Un total de 5 equips masculins s’han inscrit en aquest event que ha començat tot just avui, com sempre, durant les hores d’esbarjo.

Es tracta de passar-ho bé i de gaudir, no solament de guanyar o perdre; ja se sap que els de 4t juguen amb avantatge, són més grans, però els petits sempre els ho compliquen, i més enguany que es té en compte la diferència d’edat a l’hora de començar els partits amb gols a favor ( per exemple en un 4t contra 1r els petits comencen guanyant 3-0 ).

Ale, divertiu-vos força !

Ah, i quan s’acabi la lligueta masculina començarà la femenina.

- Activitats extraescolars

Continuen amb normalitat les activitats esportives en horari extraescolar.

Esperem que alumnes i monitors continuin gaudint de l’esport i s’ho passin com fins ara!

- Campionat de Catalunya de Cross

La nostra alumna de 5è de Primària Oxana Bonjorn, en representació del CA Ascó RE, s’ha proclamat campiona de Catalunya de cross, categoria aleví, en la prova disputada aquest passat diumenge a Caldes de Malavella.

Sense dubte es tracta d’un èxit magnífic que posa de manifest la seva bona preparació i mentalitat competitiva.

Felicitats Oxana i segueix endavant !