- Grans bones noves !

Al col·legi estem d’allò més satisfets perquè dos alumnes han aconseguit resultats molt brillants en Campionats de Catalunya d’Atletisme. Concretament han estat els germans Bonjorn, l’Oxana i l’Aleix. Ella ha estat setena en la prova de Cross infantil i ell sotscampió en la prova de Marxa aleví.

Ens n’alegrem molt per ells i els encoratgem a seguir treballant amb aquesta dedicació i compromís !

- A la neu !!!

Avui és dia d’esquí o snow per a molts alumnes del Col·legi. Les pistes de La Masella ens acolliran novament per gaudir de la tradicional sortida a practicar esports de neu.

Esperem que tothom gaudeixi al màxim de la jornada !

I que el temps acompanyi !!!

- Aviat, aviat…

- No està de més

Com ja anem fent amb regularitat, us recordem que podeu consultar els resultats de les proves atlètiques de cross, que s’estan celebrant a la nostra comarca, a la pàgina web del Consell Esportiu.

Ah, i aprofitem l’avinantesa per felicitar als nostres alumnes pels bons resultats que estan obtenint en aquestes competicions atlètiques!

- Comencem l’any amb força !

Arribar i moldre. Així comencen l’any els esportistes del col·legi. Aquest “finde” cross a Ascó, el proper “finde” cross a Tivissa.

Ufff, sort que hem descansat molt !!!

La veritat ? Ja teníem ganes.

Com sempre, la informació complementària la podreu trobar al web del Consell Esportiu.

- Els esportistes ens desitgem Bon Nadal i Feliç 2015

- Vivim el Nadal… esportivament

- Consell Català de l’Esport

Felicitacio

- Felicitació de Nadal

Des d’aquest bloc escolar us desitgem a tots bon Nadal i un feliç i esportiu 2015.

- Proves de cross comarcals 2014

Recordeu que per anar sabent els resultats de les proves de cross d’enguany us podeu dirigir, com sempre, a la pàgina web del Consell Esportiu de la Ribera, que teniu al final d’aquest bloc.