- Activitats piscina

Aquesta setmana finalitzen les activitats a la piscina del curs d’enguany. Som ben conscient que tothom ha xalat de debó. Treballar combinat amb gaudir, ideal !!!

- Resultats Jocs Esportius

Al web del Consell Esportiu ja estan penjats els resultats dels Jocs del 25 d’abril i del 16 de maig.

Consulteu-los, si així ho voleu.

- Efectivament

Ja ha acabat l’edició de la lligueta de futbol sala d’enguany. S’han complert els pronòstics i els de 3r s’han endut el “títol”, són bons aquests xavals. En la final van derrotar als de 4t, el resultat és el de menys. Íker, de 3r, ha estat el màxim golejador, però el premi al gol del campionat se l’ha endut Santi, de 4t.

Resultado de imagen de copas

Fins l’any que bé, on els de 4t seran favorits absoluts !!! Clar, si és que seran els que ara fan 3r !

- Lligueta interna de futbol 5

Aquesta setmana iniciem la lligueta de futbol sala d’enguany. Hi participen un total de quatre equips, un per cada classe d’ESO. Amb els de 3r com a grans favorits, quasi indiscutibles, els altres equips intentaran posar-los difícil aconseguir la victòria final.

Recordeu, bon rotllo, companyerisme i a gaudir !!!

- Activitats a la piscina

Aquesta setmana s’inicien  les activitats a la piscina del curs d’enguany, concretament en els cursos que van des de 3r fins a 6è de Primària.

Incloses en el currículum d’Educació Física, sempre suposen un gran gaudi pels alumnes que les desenvolupen.

Enguany de ben segur que també serà així !

- Inici dels entrenaments d’atletisme

Aquest dimecres comencen els entrenaments per preparar els Jocs Escolars d’enguany. Josep, Lorena, Azahara, juntament amb d’altres mestres del claustre, conduiran els grups cada dilluns i dimecres de 5 a 6 de la tarda.

Bona feina a tots !!!

- Jocs Escolars 2015

Ja s’ha enviat al vostre correu la documentació necessària per participar als Jocs Esportius d’enguany,  des de Cicle Inicial fins a 4t d’ESO, que es celebraran a Ascó els propers dies 25 i 26 d’abril. De moment els Parvulets hauran d’esperar una miqueta, ja que la seva jornada de Jocs serà el dia 6 de juny.

Esperem que us inscriviu molts i moltes alumnes !!!

- Cross a Flix

Aquest diumenge 22 es celebra a Flix el Cross Territorial, dins del marc dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

Desitgem uns bons resultats a tots els nostres representants.

Ja sabeu que podeu consultar la informació prèvia necessària a la pàgina del RECE, també totes les classificacions posteriors.

Sempre endavant amb l’esport !!!

- Grans bones noves !

Al col·legi estem d’allò més satisfets perquè dos alumnes han aconseguit resultats molt brillants en Campionats de Catalunya d’Atletisme. Concretament han estat els germans Bonjorn, l’Oxana i l’Aleix. Ella ha estat setena en la prova de Cross infantil i ell sotscampió en la prova de Marxa aleví.

Ens n’alegrem molt per ells i els encoratgem a seguir treballant amb aquesta dedicació i compromís !

- A la neu !!!

Avui és dia d’esquí o snow per a molts alumnes del Col·legi. Les pistes de La Masella ens acolliran novament per gaudir de la tradicional sortida a practicar esports de neu.

Esperem que tothom gaudeixi al màxim de la jornada !

I que el temps acompanyi !!!