P4 VA A LA CASA VALLDEPERAS

El divendres 14 de febrer, els nens i nenes de P4 vam anar d’excursió a la casa Valldeperas, a Subirats.

Allà vam conèixer l’ofici del terrisser, vam veure una demostració de peces al torn i vam fer una peça de terrissa per endur-se a casa.

També vam passejar pel bosc de la casa, tot gaudint de la natura i els seus elements.

FOTOS P4 A

FOTOS P4 B

PROJECTE SINGULARS

Els joves del Programa Singulars, de l’Escola Àuria, ens van venir a portar dos bobines  d’Iguana Comunicacions per tal de reutilitzar-les a la nostra escola.

També ens van explicar un conte sobre la integració dels infants i després vam pintar unes titelles dels animals que sortien en el conte.

Vam passar una tarda entretinguda i agradable, i ens va agradar molt compartir aquest moment i col·laborar en aquest projecte. Moltes gràcies!