El camí més llarg per anar a l’escola

A alternativa , avui hem mirat un reportatge d’uns nens que viuen en una petita població del Nepal. per poder anar a l’escola, cada dia han fer una camí de gairebé una hora i mitja, baixant de les altes muntanyes a peu amb un calçat poc adequat, creuant un riu cabalós amb un sistema molt rudimentari i a la vegada molt perillós, fent autoestop en una carretera molt perillosa i tot això per poder anar a l’escola.
M’ha semblat interessant penjar el reportatge perquè el pogueu mirar a casa tots junts i poder fer-ne una reflexió. I també perquè els nens i nenes que no l’han pogut veure perquè estan malalts o fan religió tinguin la oportunitat de poder-ne parlar.
Aquest reportatges els fan els diumenges al vespre al canal 33. Són molt interessants, aquest diumenge parlaran d’uns altres nens que també fan un llarg camí ple de perills per anar a l’escola al Perú.