Virtuts i defectes

Abans de vacances de Nadal, vem fer l’activitat de les virtuts i els defectes. Consistia en que cada persona de la classe et dèia les teves virtuts i els teus defectes en un full paper. Amb això treballàvem el valor de la sinceriat i la coneixença entre nosaltres.Va costar una mica ja que tots estàvem parlant; però al final vem acabar a temps.

Quan vam tornar de vacances vem fer la valoració d’aquesta activitat. Les preguntes i reflexions que ens vem formular vas ser:

 – Què ens havia semblat l’activitat…

 – Si ens havia servit d’alguna cosa…

 – Si alguna cosa del que havíem ficat no estavem d’acord….

 – Com ens ho vem pendre les coses que ens van posar…

Cadascú va dir la seva opinió i, la majoria de persones els hi había sentat malament alguna cosa o no estaven d’acord. Generalment a tothom li va interesar aquesta activitat, per saber el que els altres pensaven d’ell/a i per millorar els seus defectes.

COMENTEU DIENT LA VOSTRA!

 

Ivette Martinez i Horta Júlia Rius Gonzales 1r d’E.S.O.

2 thoughts on “Virtuts i defectes

  1. Gerard

    Esta mb, lo que heu fet, jo le he fet = de curta 8-D.Bueno pero que comenteu quan surti l’ho meu, pero no comento perque hem comenteu….o si no no es brooma.A mi allo em va semblar mb, van averi unes coses que no estava d’acord pero be.

  2. K*

    jaja gerard tothom tenia xcoses k no estava d’acord xD

    weno ke quan el profe fiqui el meu tamb llegiu-lo eh
    😉

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *