S’ha demostrar que els animals tenen sensacions però tenen sentiments? I nosaltres? (Alfonso R.)

S’ha demostrar que els animals tenen sensacions però tenen sentiments? I nosaltres? (Alfonso R.)

La crueltat de l’home no té fi, fruït d’aquest bany de sang és vergonyós. Podem canviar i respectar els animals i a la naturalesa mateixa?

La boira deixa entreveure un nou dia, tot comença novament i podem canviar el nostre destí (Alfonso R.)

Trobar en la naturalesa un lloc per a la reflexió i per deixar enderare l’estress urbà. Trobar en la naturalesa el nostre habitatge, finalment descobrir que també son paisatge. (Alfonso R.)

L’home com a constructor de paisatges humans, construeix pobles i ciutats. Però, qué deixa enrere? (Alfonso R.)

Qué és veu al mirall? Qué mira el goset? És ser o no-ésser? On és la realitat? És un goset real? (Mª Roso R.)
Els éssers naturals viuen i moren. Nosaltres són éssers naturals aleshores, estem també en transformació. Les edats de la vida són un bon exemple: de nen a adult i d’adult a vell. (Verónica G.)