Featured

Dia internacional de la filosofia

Bloc dedicat al concurs de Fotofilosofia 2021. Institut Miramar

Per tal de celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia de 2021 (UNESCO, novembre) es convoca la mostra de FOTOFILOSOFIA.

L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic a secundària tot aprofitant la creativitat de l’alumnat i preservant formes de col·laboració entre els departaments de Filosofia dels centres.

La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària i batxillerat, expressades en una fotografia digital + un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

Revisa les instruccions al Classroom de la teva classe i envia la teva foto filosòfica.

A continuació veuràs una mostra de les fotografies lliurades fins ara.

Et convidem a participar, anima’t

Foto seleccionada al FOTOFILOSOFIA 2021 de l’Institut Miramar

L’acte final serà on line, com el de l’any passat. Podem veure’l en directe.
Enguany serà el dia 17 de novembre, a les 16 hores i l ‘enllaç  serà https://www.ub.edu/ubtv/video/barcelona-pensa-2021-15a-mostra-fotofilosofia
Felicitats a tothom per participar a la convocatòria!!!