![]() |
Sense aportar solucions màgiques, l’autor proposa eines bàsiques i estratègies per acostar els llibres a l’alumnat més jove: consells per triar un bon llibre, com millorar la biblioteca escolar, com aprofitar-se dels recursos de les biblioteques públiques i una selecció de títols bàsics infantils i juvenils. Compta amb un darrer apartat destinat a com detectar les dificultats lectores.
M’INTERESSA… [+] |
LLEGIM? Com fer lectors entusiastes
EDUCAR MILLOR. Onze converses per acompanyar famílies i mestres
![]() |
Onze converses amb professionals de trajectòries diverses i visions diferents. Tots ells tenen en comú la passió per l’educació, l’experiència pràctica i la voluntat d’acompanyar a famílies i mestres en la seva tasca. Hi participen: Carme Thió, Jaume Cela, Maria Jesús Comellas, Jaume Funes, Eva Bach, Gregorio Luri, Mariano Fernández Enguita, Joan Manuel del Pozo, Roser Salavert, José Antonio Marina i Francesco Tonucci.
M’INTERESSA… [+] |
NI PRINCESES NI PIRATES
![]() |
Proposa estratègies d’educació per evitar actituds sexistes. Argumenta l’opció de coeducar oferint espai als infants per desenvolupar la seva identitat. Fa referència a la família i a l’escola, als jocs, al llenguatge, al material escolar i al currículum. Tracta el tema en diferents moments del desenvolupament, nadons, infants i adolescents. L’annex conté una breu referència a la llei 17/2015, del 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes.
M’INTERESSA… [+] |
MÓN CRUEL
![]() |
Material que ens acosta a les grans preguntes de la filosofia de manera divertida i atractiva. Conjunt de làmines amb escenes i preguntes intrigants que conviden a la reflexió i al diàleg i estimulen el desenvolupament d’un pensament propi. Dins de la col·lecció “Filosofia visual per a nens” en aquest cas, es presenten 14 escenes que tracten el tema de la crueltat i permet tractar temes com l’agressor, la víctima, l’empatia o el poder. Conté diferents propostes d’ús.
|
JO, PERSONA
![]() |
Material que ens acosta a les grans preguntes de la filosofia de manera divertida i atractiva. Conjunt de làmines amb escenes i preguntes intrigants que conviden a la reflexió i al diàleg i estimulen el desenvolupament d’un pensament propi. Dins de la col·lecció “Filosofia visual per a nens” en aquest cas, es presenten 14 escenes que tracten el tema de la identitat i el concepte de persona. Conté diferents propostes d´’ús.
|