Ensenyar i aprendre en escoles multiculturals. Una aproximació integrada

ensenyar Aquest llibre dóna exemples d’aproximacions i estratègies que els centres educatius i el professorat poden adoptar per proporcionar experiències educatives que cobreixin les necessitats de tot l’alumnat en centres i classes culturalment diverses. Proporciona una visió general de les fonts de la diversitat cultural. Es centra en les necessitats especials de l’alumnat que, o bé és nouvingut d’altres països, o bé és fill o filla d’immigrants que fa poc que han arribat. Suggereix formes pràctiques per rebre i donar la benvinguda i ajudar a assolir un començament positiu en l’entorn educatiu. Descriu alguns components importants d’un estil educatiu inclusiu a la classe multicultural. Proporciona una visió general de l’educació antiracista, examina el contingut del currículum i aconsella accions específiques per desenvolupar un currículum que sigui inclusiu en la seva orientació i equitatiu en els seus efectes. 

M’INTERESSA… [+]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà