Matemàtiques en préstec

Al CRP podeu trobar en préstec els materials didàctics de matemàtiques per a l’educació primària que han elaborat alumnes de magisteri amb el guiatge del Sr. Josep Callís.
Els dossiers que us oferim són: LA MESURA: SUPERFÍCIES I VOLUMS / ELS COSSOS PLATÒNICS / LES MATEMÀTIQUES EN L’ART

 

  • Són propostes didàctiques centrades en l’aprenentatge de les matemàtiques per treballar a les aules de primària elaborades pels estudiants de quart de Magisteri d’Educació Primària.
  • Pretenen incidir en un tractament d’aprenentatge actiu, lligat a realitats i de descoberta dels continguts que tracta cadascuna d’elles i que van més enllà del tractament dels llibres.
  • Incidir en aprenentatges planificats atenent el procés didàctic necessari per la comprensió matemàtica que evolucioni des de la vivenciació, a la manipulació, simbolització i abstracció.

DEMANEU-LES, ÉS UN MATERIAL TOTALMENT PRÀCTIC I DIRECTAMENT APLICABLE.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà