MOSTRA DE TEATRE EN LLENGUA ANGLESA A SECUNDÀRIA:
“MACBETH”.
Dimecres, 19 de juny. 8 vespre. Volcà Montsacopa.
El dimecres 19 de juny, al cràter del Volcà Montsacopa, 150 alumnes d’ESO dels set instituts de la comarca van representar la seva versió de l’obra “Macbeth”.
El que es va poder veure en aquell suggerent escenari fou el resultat final de nombroses hores d’un intens treball en llengua anglesa. L’objectiu clau d’aquesta activitat és el de donar més amplitud a la utilització d’un idioma estranger: fer-lo anar més enllà de les aules. Tots els assajos eren duts a terme en llengua anglesa.
Estem convençuts que tot el que els alumnes han viscut durant els assajos i durant la representació els pot suposar una experiència molt positiva, de la qual n’extrauran recursos de millora per al futur. Els que hem fet una mica de teatre sabem que enfrontar-se a l’escena és dur i difícil. Saber trobar les forces per tirar endavant, vèncer els nervis i la vergonya, dominar el riure incontrolable i sobreposar-se als entrebancs que sempre surten a l’estrena suposa un important procés de superació personal.
CONGRATULATIONS!!!!!
Deixa un comentari