El dimarts, dia 14 de maig, va tenir lloc a l’Auditori de la Mercè de Girona la Jornada d’emprenedoria 2013, que va agrupar alumnes de 19 centres gironins públics i concertats de Roses, Girona, Banyoles, la Bisbal, Salt, Celrà, Llagostera i Olot. Els equips de joves emprenedors de 3r i 4t d’ESO formaven part dels programes Be an Entrepreneur de la Fundació Escola d’Emprenedors, Kit Caixa Joves Emprenedors de la Fundació “La Caixa” i Empresa Jove Europea-Valnalón, impulsat per la Cambra de Comerç i la Fundació Princep de Girona.
Els joves van exposar els seus projectes a un jurat format per experts i a un nombrós públic i, tot seguit, es va poder visitar la part gràfica dels treballs i es va realitzar una taula rodona formada per professors i una altra per alumnes participants en els projectes.
Es van donar dotze reconeixements: al millor pla d’empresa, al millor pla de marquèting, a la millor organització interna, al projecte amb major visibilitat i implicació del centre educatiu, al millor logo, al millor nom del projecte, a la millor idea de negoci, a l’equip amb més esperit comercial, a la millor presentació gràfica, a la millor exposició oral, al projecte més creatiu i al projecte més innovador socialment.
Els dos centres educatius olotins, Escola Cor de Maria i Escola Pia, van rebre la distinció a la millor idea de negoci ( Cor de Maria) i al millor pla de màrqueting (Escola Pia). La trobada va ser molt enriquidora ja que va reunir centres de molt diversa tipologia per tal de compartir els valors de l’emprenedoria i aprendre uns dels altres.
FELICITATS COR DE MARIA I ESCOLA PIA, heu deixat el nom de la Garrotxa ben alt!
Deixa un comentari