Visita a Ràdio Sabadell
El dia 28 de gener els alumnes de l’IES Les Termes juntament amb un grup d’alumnes de l’Escola La Immaculada, van anar a visitar els estudis de Ràdio Sabadell. Alguns van participar en directe al programa “A bona hora”. Escolteu l’entrevista
Download link
Mireu el vídeo de la visita

L’hora del pati
12 de febrer
Un soldat es creua amb la mort quan… Voleu saber el final d’aquest conte? La unitat mòbil de Ràdio Sabadell visita els alumnes de l’IES Les Termes per conèixer el projecte radiofònic d’un institut que aprofita l’hora del pati per organitzar diferents propostes educatives, socials i sanitàries.

Catalunya al futur
El divendres 27 de març de 2009, l’IES Les Termes i l’Escola La Immaculada van participar conjuntament a la segona marató de ràdio escolar.
Enguany, el tema escollit pels alumnes ha estat la Catalunya del futur. Tres alumnes de 4t d’ESO del nostre IES, la Sandra, la Sònia i la Nicasia i un grup d’alumnes de l’Escola La Immaculada, l’Anna, la Maria, la Valèria, la Karla, l’Eli i l’Adrià, es pregunten com serà el nostre país a l’any 2537. Amb veus del futur i amb veus actuals han emès, en directe, un divertit programa.
Escolteu-lo. És super-hiper-guai!!!
Download link
Aquí teniu algunes fotografies de la preparació i de l’emissió del programa en directe.