Hola nois/es

.

Comencem una nova etapa. No sé com ho faré exactament però de moment he obert aquest bloc perquè pugueu dir alguna cosa. Ja anirem donant-li forma de mica en mica.

El que si és segur és que aquest espai funcionarà només si vosaltres vau fent comentaris i articles. Recordeu que si voleu que surti un article vostre heu de enviar-me’l a la meva adreça de correu: fbernal@xtec.cat

Bé, fins aviat.

Paco

14 thoughts on “Hola nois/es

1. Pepe

Espero que aviat hi hagi comentaris del nostres antics alumnes. És una bona idea tenir un foro comú per parlar i comentar el que ens passa als instituts.
    Att. Pepe.

2. Paco Post author

Hola Paco ! Sóc el Bilal
    Com estàs ?¿¿?¿ bé o mal
    i una altra cosa perquè no poses més fotos dels alumnes de la teva classe
    Adéu, fins una altra vegada.

3. Santos

Hola Paco !
    Avui he tingut temps per ficar-me al bloc perquè fa temps que no entro enyoro molt primària i a tots els professors. el dia de fi de curs si puc aniré a veure que feu. per cert Paco tinc 10 notables (no m’ho puc creure!)
    Però ara a mates encara no tinc cap notable, jo espero que tingui algun, però bueno a lo millor passo el proper dimecres per alli amb la Eli, el Rafa la Marta i tots aquests .
    Adéu, fins un altre.

4. [M][A][T][I][U][S]

Hello Paco!!!!
    Que m’han dit que li dónes classe als de cinque.
    Bueno no he pogut anar al col·legi però si puc ja aniré, bueno adéu.

5. Diana/Rafa

Hola Paco.
    Som la Diana i el Rafa.
    Que tal esteu en la vostra escola.
    Nosaltres estem molt bé en el nostre institut.
    Vinga.Adeú!:)

6. Marta López

Hola Paco!!
    Sóc la Marta López.
    Espero que les coses en el col·legi vagin bé.
    A mi de moment em van prou bé i espero que continuï així.
    Salutacions a tothom i especialment a tu.
    Ja ens veurem.Adéu!

7. Marta López Vegas

Hola Paco,sóc la Marta López.
    Espero que hagueu passat un bon nadal al col·legi.Volia felicitar-vos les festes i bon any 2009 per a tots.

8. Elisabeth!!!!

PACO!!!
    Quan de temps sense escriure. Bueno,com estàs? Espero que bé.
    He sapigut ara que havies fet una pàgina de els ex -alumnes de sisè. Que jo os trobo molt en falta,perquè en la escola m’ho passava molt bé amb tots. Que em va molt bé en l’ institut amb les notes, els companys i els professors.
    Bueno que espero veure’t en l’escola que estem pensant anar-hi!! I bé que espero que vagi tot bé per allà.
    Un peto a tothom!!!! OS ESTIMO MOLT.

Elisabeth.

9. Joan/Rafa

Hola Paco somos Joan y Rafa.
    Lo sentimos por no comentar, pero es que tenemos muchos examenes 🙁
    A ver si cuelgas algun articulo!
    Esperamos que estés muy bien.
    pEtOnS.

10. Joan

Hola Paco, quant de temps!
    Aquet blog no cambia mai t’he enviaré una foto del nostre institut i espero que la pugis, ya li diré als companys que vagin entrant que hi ha coses noves.
    Ara mateix estic fent classe d’informàtica.
    Jo també he apres coses noves de aquest institut.
    Jo també tinc un blog i vull que comentis, ja aniré actualitzant-lo!
    Aqui et deixo la pagina: (dintre de la pagina hi hauran fotos de l’institut)

11. BLAS

Hola Paco,com estas??? Espero que bé. ja fa molt de temps que no vaig a Els Pins ja aniré algun dia amb el Joan i meés persones, adeu Paco

12. Joan

Hola Paco!
    Fa molt de temps que no veig els blog i ara que he de mirar el blog del meu germà, yo he dedicat una estona a mirar el antic blog per recordar coses. Doncs bé, espero que vagin les coses molt bé per el col·legi i pots estar tranquil que ja aniré de visita!
    Que tinguis unes bones vacances!