Amb motiu de recollir diners per a les activitats de fi de curs dels alumnes de 6è, avui dia 27 de gener els alumnes hem venut trossos de pastís al preu d’1 €. Al llarg de la setmana hem treballat el cartell i hem anat fent eslògans. Els pares i mares dels alumnes de 6è han col·laborat portant pastissos i els hem posat a la venda a tota la comunitat escolar. Agraím l’esforç de tots els pares i mares , els/les nens/es i la col·laboració de totes les famílies, docents i personal no docent en venir a comprar els pastissos.
Estem molt animats i el dia 24 de febrer tornarem a fer aquesta activitat. Moltes gràcies a tots i totes!!! Esperem que els hàgiu trobat deliciosos!!! Us esperem el dia 24.
Monthly Archives: gener 2012
L’ENERGIA , MEDI AMBIENT I TU
El dia 26 de gener la Maria, l’educadora mediamabiental ens ha ofert una xerrada sobre l’energia. Hem començat a treballar aquest tema i a diferenciar les energies renovables de les no renovables i el que podem fer per ser més sostenibles i reduir el consum energètic. Esperem que ens conscienciem de bones pràctiques per fer un bon ús de l’energia.
PADRINS DE LECTURA
Avui s’han estrenat els padrins de lectura. Aquest any les dues classes de 5è apadrinen als alumnes de 1r, i la de 6è als de 2n.
Els alumnes, padrins i fillols, estaven molt il·lusionats. Mireu quin goig que fan !!
Enhorabona, nens i nenes!!
VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA I MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA
El dia 10 de gener de 2012 els alumnes de cicle superior vam fer una sortida a Barcelona i vam visitar el Parlament de Catalunya. El sr. Rafel ens va fer de guia i ens va explicar la història del Parlament de Catalunya:
– Al S XVIII Felip V va ordenar construir una fortalesa militar fins que va se enderrocada i es va conservar la capella, el palau del governador i l’arsenal.
– Després es va construir un palau, però mai va fer aquest servei i es va utilitzar com a Museu d’Art /1900- 1932).
– Amb la instauració de la Generalitat de Catalunya pel President Francesc Macià-any 1932- va ser la seu del Parlament de Catalunya.
Seguint amb la visita ens van ensenyar el Saló dels Canelobres, el Saló Rosa, el Saló Gris i finalment l’hemicicle, on ens va rebre la diputada sra. Dolors Batalla, la qual ens va explicar les funcions com aprovar lleis, pressupostos, escollir el President de la Generalitat.
Després al Saló dels Passos Perduts va venir la diputada Núria Segú i també va respondre a questions de tipus polític, i per acabar ens van donar un quadern per treballar a l’escola.
A la tarda vam anar al Museu d’Història de Catalunya i vam visitar la part de la Prehistòria i l’Edat Antiga.