LES TRES TRUJES

Què has fet? He fet un conte per al concurs de l’escarritx. Tenia que ser un conte popular però que canvies una mica el conte i jo vaig triar els tres porquets i li vaig anomenar les tres truges.

Com ho has fet? Ho he fet millor amb la pressió de que només tenia 4 o 5 sessions per fer un conte ràpid i també ha sigut l’ambició per tornar a presentar-mi perquè fa 2 anys vaig guanyar i espero tornar a guanyar. També ha sigut molt xulo perquè no podia ser de més d’una pàgina d’ordinador i era una mica difícil perquè costava de cal-
cular si hi podia cabre a dins el full.

Per què t’ha servit? M’ha servit perquè la pròxima vegada que tingui que inventar-me un conte popular tindre una mica d’idea per com fer-ho.

Com ho faràs la pròxima vegada? Ho faré molt millor perquè com he dit la pròxima vegada ja sabre com fer-ho i tindré una idea.

Les tres trujes
Pseudònim: D.E
Grup C
Escola MD dels Torrents
Tutora: Montse Batiste
Vet aquí una vegada en una ciutat molt gran hi havia tres trujes. Cada dia les tres trujes portaven als seus fills al col•legi. Un dia mentre les trujes estaven a casa, va vindre una lloba. La lloba, quan les tres trujes van obrir la porta, va saltar cap a dins de casa. Una truja va anar a buscar l’escombra i va fer fora a la lloba de dins de casa a cops de pal.
Dos dies després la lloba va tornar. Va dir que tornava per demanar perdó, però les trujes no la van creure i la van fer fora d’allà. La lloba va decidir, que si no podia menjar-se a les trujes es menjaria als fills d’aquestes per venjar-se d’elles.
La lloba a la nit d’un dijous va segrestar al conductor de l’autobús flotant i al dia següent, ella, va conduir l’autobús. Va segrestar a tots els nens i, al davant la casa de les trujes hi va deixar una carta que hi deia que si volien salvar als nens, es tindrien que presentar a l’escola a les vuit de la nit. Hi van anar. Les trujes van fer uns dobles seus i els van deixar a la porta de l’escola, i elles es van amagar. La lloba els hi va fer una mossegada, i les trujes van marxar corrents, a dins hi havia verí! La lloba va caure i es va morir, i quan les trujes anaven caminant, van veure als seus fills al cotxe de la lloba! Van trencar les finestres i van portar amb l’autobús als altres nens a casa seva i es van emportar els seus a casa.
I tots van ser feliços!!!

Etiquetes:, ,