CÀTERINGS FORMATIUS 1r TRIMESTRE

Els de primer i de segon del PQPI d’auxiliar d’hoteleria de l’EEE Xaloc al llarg del trimestre passat hem fet 3 càterings formatius dins del que anomenem el Projecte Integrat, i mitjançant la metodologia de l’Aprenentatge-Servei. Un per a la regidoria de nova ciutadania, un altre pels SSTT del Departament d’Ensenyament com a celebració dels mestres que s’han jubilat, i el darrer de l’any a l’empresa (CET) CIPO-FLISA, com a pica-pica celebració de l’arribada del Nadal.
En aquest vídeo que us presentem veureu la preparació i le servei dels dos primers càterings i la feinada que hem dut a terme!!!

3 thoughts on “CÀTERINGS FORMATIUS 1r TRIMESTRE

  1. moises

    i tambe fan mals al peus pero no lu passem molt be amb el pere i la mari… el dia 6 tenim un altre catering al casal pere quart pel de carites i a sobre es per la tarde i sempre es el mitjdies.
    buenos de
    dew (:

  2. sara

    Hola Serafin y compania soc la Sara Lomas m’agradat el video del catering felicitat a tot i os trobo molt a falta

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *