La cafeteria

La cafeteria és una activitat on els nens de la unitat preparen l’esmorzar per als mestres de l’escola.

Us deixo amb unes quantes fotos i els comentaris que els nens ens fan sobre la seva feina.
cafeteria2jpg.jpg
“El que més m’agrada és fer els entrepans, però no m’agrada anar a comprar el pa, perquè jo vaig per un altre camí. Hi ha una activitat nova que són les infusions i nosaltres, els estels, també comprem cafè, sucre, taronges, formatge, pernil dolç, llet i salami, també netegem els got, però a mi tampoc m’agrada netejar els gots.”Junior
cafeteria9.jpg
“A mi m’agrada molt fer entrepans, el cafè i fer sucs perquè també els puc fer a casa. He aprés a fer les infusions i ha netejar safates. Em costa molt tallar les taronges però practico molt per fer-ho millor.”Marina

super3.jpg

A mi m’agrada fer els sucs i repartir, perquè així puc parlar amb les mestres. També m’agrada anar a comprar al bonarea i fer el cafè. He aprés a preparar el té i a rentar les espremedores i un cop a la setmana em toca rentar els gots” Iván

cafeteria1.jpg

“A mi m’agrada fer el cafè, els entrepans i repartir. Amb la cafeteria he aprés a netejar els estris, a encendra la cafetera, a agafar el carro quan anem a comprar, a embolicar les bosses que ens donen al supermercat per si algú les necessita. Una cosa que encara em costa una mica és anar a cobrar als mestres. Quan rento els gots em costa treure la brutícia.” Carla

5 respostes a La cafeteria

1. Felicitats per la iniciativa! Hem enllaçat el vostre blog al nostre del Servei d’Atenció a Persones amb Discapacitat de Sitges.
    Continueu endavant que ho feu molt bé!

Anna
    (També sóc mare d’una alumna de l’escola, la Clàudia de 2on A. Per això us he trobat!)

2. Lucía diu:

Moltes gràcies pels ànims i per donar-nos a conèixer.

3. cinta diu:

Em sembla que esteu fent una feina genial!. Ës cert que ens oferiu un servei d’entrepans , sucs i infusions, però també apreneu a fer un munt de càlculs: de pes, de capacitat, de moneda…Esteu aprenent a manipular aliments, normes d’higiene, repartiment de tasques, relació amb els companys i companyes, coses útils i funcionals per al dia a dia. Ànims!!!

4. Anabel González diu:

Portar una cafeteria no és una feina senzilla i vosaltres ho sabeu molt bé.
    Us felicito pel treball que realitzeu cada dia i que és tan important per la vostra escola, i sobretot per vosaltres mateixos que us ajuda a ser cada dia més grans i responsables.

SUPERREQUETEFELICITATS PERQUÈ DEMOSTREU CADA DIA QUE NO US FA POR EL TREBALL NI LES RESPONSABILITATS. ÀNINS CAMPIONS I CAMPIONES!!!!.

5. Txell diu:

Felicitats i ànims per a seguir endavant, assolint nous objectius. Sou molt importants per a l’escola, ensenyeu cada dia als vostres companys/es i mestres. Gràcies per tot el què m’heu ensenyat com a persona.

Felicitats i admiració per a vosaltres!!