Arxiu de la categoria: P-4

Fem macedònia!

Aprofittant que la classe dels Dofins estem fent el projecte dels aliments hem fet una macedònia! Què bona que estava..! 😮

Publicat dins de P-4 | Deixa un comentari

Els Dofins….ja estem a P-4!!!

Publicat dins de P-4 | Deixa un comentari