Aprofittant que la classe dels Dofins estem fent el projecte dels aliments hem fet una macedònia! Què bona que estava..! 😮
Fem macedònia!
Aquest article ha estat publicat en P-4. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.
Aprofittant que la classe dels Dofins estem fent el projecte dels aliments hem fet una macedònia! Què bona que estava..! 😮