L’hortet de l’Estel

Els alumnes de P-3, les Marietes, han visitat el nostre hortet urbà de l’escola.

Com que l’hivern no acaba d’arribar i sembla que estem a la primavera… ens hem anticipat i hem plantat enciams, cebes i maduixes.

Seguidament, ho hem deixat tot ben moll amb les regadores! Ens ho hem passat pipa, mireu, mireu…

 

 


Aquest article ha estat publicat en General, P-3. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *