Els alumnes de P-3, les Marietes, han visitat el nostre hortet urbà de l’escola.
Com que l’hivern no acaba d’arribar i sembla que estem a la primavera… ens hem anticipat i hem plantat enciams, cebes i maduixes.
Seguidament, ho hem deixat tot ben moll amb les regadores! Ens ho hem passat pipa, mireu, mireu…