Aquest curs ja hem posat en marxa l’hort de l’escola amb l’ajuda del pare d’en Joan Lobero de la classe dels Mags P-4.
Ens va ensenyar a fer els forats per plantar els diferents planters: Col, Col llombarda, Pastanagues, escarola, cebes…
Seguidament tots vam participar en el reg de les hortalisses.
Us convidem a fer un cop d’ull al nostre hort urbà!!
Moltes gràcies Òscar!