Arxiu diari: 13 maig 2014

Excursió a l’Aquàrium de Barcelona

El passat mes d’abril vam anar a Barcelona d’excursió. Vam esmorzar i donar un passeig pel Moll Vell. Més tard, vam entrar dins del recinte de l’Aquàrium, vam fer la visita guiada i vam veure un teatre amb personatges marins molt … Continua llegint

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5, Sortides | Deixa un comentari

Els Dofins fem una macedònia!

Aprofitant que els Dofins estem treballant els aliments,vam fer conjuntament una macedònia a la classe. Prèviament, vam anar a comprar fruita al mercat tota la classe. Vam comprar plàtans, síndria, taronges, pomes, peres, cireres i maduixes. Vam tallar les fruites en … Continua llegint

Publicat dins de General, P-4 | Deixa un comentari