Arxiu diari: 4 març 2014

CARNAVAL

Aquest any els alumnes de l’Educació Infantil ens hem vestit de Patufets al Carnaval de l’escola! Vam pintar un cercle de cartró daurat per fer el dineret d’en Patufet i amb l’ajuda de les mestres vam fer la barretina. Els … Continua llegint

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari