PLA CATALÀ DE L’ESPORT

p1070084Benvinguts/des a la pàgina de l’esport escolar en horari no lectiu. Com a tercer any consecutiu hem començat les noves activitats que es duran a terme durant el curs 2010/11.

Les activitats que s’han proposat per a aquest curs, són:

– Futbol

– Bàsquet

– Expressió corporal

– Patinatge

– Bitlles
– Multiesport
Esperem que els xiquets/es de les nostres escoles s’ho passin d’allò més be tot i aprenent.

Delta de l’Ebre

p1070209Els xiquets i xiquetes de C. Inicial i 3r de la ZER Montsià i que participen al PCE vam poder gaudir d’un dia fantàstic al Delta de l’Ebre realitzant activitats com el tir amb arc, piraguïsme, jocs a la platja i fins i tot ens vam remullar els peus a l’aigua fresqueta.

Continua el camí…

Tercer any consecutiu del Pla Català de l’Esport a l’Escola, les cinc escoles de la ZER Montsià continuen organitzant les activitats esportives fora d’horari escolar.

Aquest any amb la introducció de la sisena hora, les activitats s’han programat a partir de les 17 h.

Estem esperant la trobada de Terres de l’Ebre per a tot l’alumnat de Cicle Superior que es realitzarà a Gandesa durant el mes de maig. I alguna que altra activitat interna per a tot l’alumnat.

Acampada a Godall

Acampada 4t i CS