no ha estat possible!

Ooooooooohhhhh! no ha estat possible, quina llàstima! però no ens fem mala sang, el proper any hi tornarem i la guanyarem! Ja ho diuen que no es pot guanyar dos anys seguides… bé, què hi farem! un altra vegada serà.

La remuntada

No sé si aquesta nit, els culers, podrem remuntar el 3 a 1 de Milà ni si ens classificarem per anar a la final del Bernabeu, però sí que sé que tota l’afició està amb els jugadors del barça i la veritat és que és molt xulo… Al youtube us he trobat un vídeo que ha fer barça tv per motivar a la gent a anar al camp i esperonar al barça. Us el penjo!

l’edat moderna

Com que aviat estudiarem aquest tema, he buscat un video per penjar-vos al bloc on hi surten les idees principals d’aquest període de temps i així estareu una mica informats abans de fer-ho a la classe.

A veure si us agrada!

divendres 14 d’abril

Recordeu que el divendres anirem al centre de dia St. Jordi a fer la sessió pràctica del taller sobre l’Alzeimer que hem començat aquest matí. <dividirem la classe en dos grups i hi anirem en dues tandes. Els primers sortirem a les 9:30 i tornarem a l’escola sobre les 11. A aquesta hora marxarem el segon grup i tornarem als volts de la 1.

Jo crec que serà molt interessant.

A reveure!

Marta

HOLA GUAPOS!

Ei, Espígol!

Estic fent un curset de fer blocs i he decidit que el primer que faré és un per vosaltres. Espero que us agradi i en poguem fer un bon ús. Podrem penjar articles, fotos, comentaris, etc… i només ho podrem veure nosaltres!

Què us sembla?

Us poso un enllaç amb el web de l’escola perquè us sigui més fàcil entrar al vostre correu o, si ho preferiu, podeu clicar la imatge de l’escola i se us obrirà el web de l’escola.

Marta