JUGUEM I EXPERIMENTEM AMB L’AIGUA

DIMARTS 21 DE JUNY, VAM FER ACTIVITATS D’AIGUA AL NOSTRE PATI. ELS NENS I NENES VAN PODER JUGAR I EXPERIMENTAR AMB L’AIGUA I DIFERENTS ELEMENTS:  XERINGUES, RECIPIENTS VARIS PER FER TRANSVASAMENTS D’AIGUA, ESPONGES, SUROS, PINZELLS PER CREAR ART EFÍMER, FANG, BOMBOLLES DE SABÓ… TAMBÉ VAM CANTAR I BALLAR PER CELEBRAR L’INICI DE L’ESTIU.

FEU CLIC DAMUNT LA IMATGE I MIREU QUE BÉ ENS HO VAM PASSAR!

ANIMACIÓ LECTORA

EL DIA 26 D’ABRIL VAM REBRE LA VISITA D’UN DELS COMPONENTS DEL GRUP “VIVIM DEL CUENTU”. ENS VA EXPLICAR EL CONTE DE LA PINYA PUNXEGUDA I ENS VA FER PASSAR UNA BONA ESTONA AMB LA SEVA GUITARRA!

DIA DE SANT JORDI

EL DIA 22 D’ABRIL VAM CELEBRAR EL DIA DE SANT JORDI A L’ESCOLA, VAM VIURE UN DIA GENIAL!

AL MATÍ VAM VEURE LA LLEGENDA DE SANT JORDI REPRESENTADA PELS NENS I NENES DE 6è I DESPRÉS VAM MENJAR UN GELAT!

A LA TARDA VAM VEURE ELS GEGANTS, ELS CAPGROSSOS I L’ESPIDRAC. VAM ACABAR LA FESTA  BALLANT UNA SARDANA DE GERMANOR!

PREMENT LA IMATGE TENIU UN TASTET DE TOT EL QUE VAM FER.

AUDICIÓ P4-P5 “UN BOSC DE SONS”

EL DIVENDRES 29 D’ABRIL, L’ALUMNAT DE P4 I P5 HEM ASSISTIT A L’ESPECTACLE “UN BOSC DE SONS” A L’AUDITORI ENRIC GRANADOS DE LLEIDA.

QUAN LA LLUNA I EL SOL DECIDEIXEN DEIXAR EL BOSC I PUJAR AL CEL, CREEN EL PAS DEL TEMPS I LES ESTACIONS. I AIXÍ ÉS COM EL BOSC CANVIA DE COLORS I COBRA VIDA DAVANT DELS NOSTRES ULLS.

SI CLIQUEU AL SEGÜENT ENLLAÇ, EN PODREU VEURE LES IMATGES:

P5 AGRAMUNT

PER ACABAR EL TRIMESTRE, ELS NENS I NENES DE P5 HAN FET UNA EXCURSIÓ A AGRAMUNT. ALLÍ HAN VISITAT UNA FÀBRICA DE XOCOLATA ON HAN POGUT VEURE COM ES FA AQUEST DOLÇ QUE TANT ELS AGRADA I L’HAN POGUT TASTAR. TAMBÉ HAN ANAT A L’ESPAI GUINOVART PER VEURE LES OBRES D’AQUEST ARTISTA I APRENDRE SOBRE LA SEVA VIDA.