Hola alumnes i famílies!
Us deixem les fotos de les últimes colònies de la 53a promoció. Tot i que el temps no ens va acompanyar massa vam gaudir d’uns dies inoblidables amb moltes rialles i experiències noves.
No us ho perdeu i no oblideu descarregar les fotos que més us agradin.
Cliqueu la imatge per veure les fotos:









